Har du lyst på en ny pulsklokke?

AVSLUTTET!!! VINNEREN ER: ELISABETH STRAND (som ønsket å vinne klokke til seg og samboeren sin. de skal trene og komme i bedre form sammen. de har som delmål frem til jul ,og tar det videre derfra. Klokkene blir en super motivasjon for dem.) Jeg heier på Elisabeth og samboeren, og klokker er på vei i posten❤️❤️ 

Til alle som ikke vant: Ny give-away er rett rundt hjørnet!! 

Trenger du litt ekstra treningsmotivasjon? 

Alle dere som leser bloggen min vet at jeg er veldig glad i min Polar pulsklokke, og bruker den hver eneste dag. Både til å måle hverdagsaktivitet, antall skritt i løpet av dagen, og selvfølgelig på trening. Jeg har vært ambassadør for Polar i mange år, og en av fordelene med det, er at jeg får lov å dele ut litt produkter til dere fine lesere❤️

I dag har jeg to Polar M430 pulsklokker til deg, og en person du synes fortjener det. Det kan være din treningspartner, en venn du synes fortjener litt ekstra motivasjon, eller et familiemedlem. 

For å være med i konkurransen gjør du følgende: 

  • Lik min facebook page HER, og følg på Instagram HER (vil bli sjekket)
  • Kommenter på bloggen (eller under blogginnlegget inne på Fb-pagen) at du har likt siden, og tagg hvem du vil skal vinne klokke nr 2 

Liker du facebook page og følger på Instagram fra før er jo det helt supert, tusen takk❤️ Det er selvfølgelig lov å invitere en venn eller to til å følge og like de også. Det hadde jeg satt så stor pris på! 

Jeg synes trening med pulsklokke er utrolig motiverende, både for å se fremgang, for å registrere øktene, og for å se når jeg kanskje skal ta meg en hviledag. Polar M430 er en klokke som passer perfekt til løping/gå/jogge. Den har innebygd GPS og måler pulsen din i håndleddet – på den måten trenger du kun klokken og ikke noe pulsbelte i tillegg. Klokken har en verdi på hele 1999kr! Du kan lese mer informasjon om klokken på Polar sin hjemmeside. 

Jeg synes det er så gøy å få lov å dele ut to klokker, og det håper jeg dere også synes. Slår dette an så vil det uten tvil bli mye mer give-aways fremover. Så, mine venner, det du må gjøre for å vinne to stykk Polar M430 pulsklokker er altså at du liker min facebook page, følger på Instagram (vil bli sjekket). Kommenterer at du har likt siden, og tagger hvem du har lyst at skal vinne klokke nr 2. Thats it!! 

LYKKE TIL! Jeg fryder meg over at jeg kan dele ut litt goodies til dere, og som sagt – det kommer mye mer utover høsten❤️ Vinneren trekkes allerede på onsdag! 

 

Smiiiil, Maren 

 

312 kommentarer
    1. Har likt siden på Instagram og facebook👍🏻 Jeg ønsker og håper at min søster Camilla er heldig og vinner❤️ Hun står alltid på, både på jobb og hjemme. Camilla er alltid der for alle og motiverer meg på flere områder inkludert trening.

    2. Hei Maren. Jeg følger deg på face og insta ☺️ Jeg holder på å spare til akkurat denne klokken. Jeg trener crossfit/løping 5 ganger i uken og det hadde vært supergøy å kunne «tracke» øktene. Ville delt premien med min treningsvenninne Rachel 💕

    3. Liker/ følger deg allerede begge på både Instagram og Facebook♥️ Har veldig lyst til å vinne sammen med søsteren min♥️

    4. Jeg og min venninne Mona Reitan skulle hatt oss nye klokker. Da våre gamle m400 er godt oppbrukte og pulsbeltene registrerer bare når de har en god dag 😅. Hadde vært fantastisk med en oppgradering 😉

    5. Liker fb siden din og instagram👍🏼Hadde vært skikkelig stas om min kollega Marita Thomssen og jeg hadde vunnet😃

    6. Jeg har likt facebooksiden og instagramprofilen din! Ønsker at broren min Pål Mofossbakke vinner klokke nr. 2😊

    7. Liker begge sidene😊 Jeg ønsker meg klokker til meg og min kjære mamma😍 Har tvillinger på 4 mnd og ikke helt kommet igang med trening igjen så ei pulsklokke hadde vært helt supert!😊

    8. Følger deg på Facebook og nå også på Instagram😊 hadde vært supert med en ny pulsklokke😍 om jeg vinner ville jeg delt med min samboer Terje 💕

    9. Åå så gøy! Har siklet på denne klokka leeenge😍
      Ønsker å vinne sammen med min favoritt: mormor! Mormor er den sprekeste og sterkeste dama jeg kjenner, og jeg vet at hun hadde syntes det var utrolig nyttig og gøy med en treningsklokke. I tillegg har hun bursdag om en drøy uke, tenk så gøy å kunne gi henne denne klokka i bursdagsgave! Krysser fingrene!❤️

    10. Hei, liker Facebook og Instagram sidene dine allerede 🙂 Jeg ønsker at min samboer Alex skal vinne en klokke, han trenger et hyggelig «tupp i ræva» for å komme seg i mer aktivitet 😉 😉

    11. Hrii:D selvfølgelig følger jeg både her og der!:D tagger gjerne verdens beste venninne, Marianne Foss <3

    12. Liker siden din og følger deg på insta allerede❤️ Digger å følge med på deg!
      Jeg har veldig lyst til å vinne sammen med min gode studie- og treningsvenninne Pernille☺️🤞🏻

    13. Har likt både Facebooksiden og instagramprofilen din 😀 dette hadde vært perfekt for å hjelp til med motivasjonen til en treningsfylt høst 😍 vil gjerne dele med min treningspartner Anita, vi pusher hverandre på trening og dette hadde vært perfekt for oss begge å ha for å klare å yte mere ❤️

    14. Likt begge sidene😊Jeg ønsker at lillesøstra mi skal få en pulsklokke ettersom jeg vet hun har ønsket seg en lenge og trenger et lite treningsdytt. Selv ønsker jeg å bruke den til å måle hverdagsaktivitet og løpingen min😄🌟

    15. Likt sidene❤️
      Ønsker veldig å oppgradere polar klokken min til 430 og hadde vært gull å vunnet den! Ønsker å gi en til Katrine, min treningspartner som forøvrig har ønsket seg den lenge! 😋

    16. Å det hadde vært så gøy og stas og hyggelig. Perfekt til høstmotivasjon kombinert med rehab. Jeg har selvfølgelig likt siden. Og så vil jeg vinne sammen med min pappa. Han er kongen over alle og hadde digget en sånn klokke.
      Klem fra Anja

    17. Jeg har likt Facebook siden din og følger deg på insta😊 jeg ønsker å vinne samme med mannen min mats, da vi akkurat har begynt å trene sammen og hadde trengt en slik klokke😊

    18. Likt begge sidene 😊 Ønsker at kjæresten min får den andre😍 vi har snart 1 års dag og hadde vært hyggelig å kunne gitt den til han da 😁🎉

    19. Liker sjølvsagt både Instagram-profilen og Facebook-sida di fra før, så da er heller jobben å spre ordet videre😉 Etter ein lengre periode med laber treningsmotivasjon er den endelig tilbake til fullt, mykje takket være ei fantastisk venninne som eg har begynt å trene fast sammen med!💚 Ho fortjener absolutt ei fresh og god pulsklokke, sånn at me kan pushe kvarandre videre inn i kvardagen og høsten😉🙌🏼

    20. Har likt begge sidene 🙂 vil gjerne at min søster nina skal få den andre klokken hvis vi vinner 🙂

    21. Sidene er likt, og jeg tagger lillesøsteren min, Weronika! Vi har vært treningsparterne i 2 år, og mens jeg er den sterke, er den hun som har best tid på mila 😉 En pulsklokke er også noe hun har ønsket seg lenge, og når det kommer til meg vil jeg tro at pulsklokken vil hjelpe meg mye i veien mot å slå henne på mila 😀

    22. Jeg å samboeren ønsker veldig👍 Vi har akkurat startet vår treningskarriere å d hadde vert litt boost å vunnet å kunne brukt de til hjelpt👍 Har likt både face som jeg har følgt en stund og nå insta💪👍 ønsker meg veldig🙏😋

    23. Har likt begge sidene 😁 Vil gjerne vinne en pulsklokke til meg og min fine treningsveninne Victoria! Vi begge kunne trenge litt ekstra motivasjon på trening, så det hadde passet midt i blinken å vinne! 😍 Krysser fingrene 🤞

    24. Hei Maren!
      Likt begge deler😊😊 må bare si at bloggen din er veldig inspirerende! Jeg elsker variasjonen i innleggende dine.
      Jeg ønsker å kunne gi pulsklokka til faren min, Torfinn. Han løper 3-4 ganger i uka og det har han alltid gjort (synes det er imponerende å holde kontinuiteten oppe så lenge). Tror han kunne trengt en oppgradering på pulsklokken sin som sikkert er fra 1999 eller noe sånt😅 Han er nok grunnen til at jeg også har blitt interessert i løping. I tillegg er han seriøst verdens snilleste person og et bevis på at man aldri må gi seg!! Tror han ville satt pris på å få en sånn oppmerksomhet.❤️
      Klem!

    25. Liker både på Facebook og på Insta 👍🏼 Håper å vinne sammen med storesøstra mi Line ❤️

    26. Liker både fb og IG😀Min datter treng ny polarklokke da ho har slitt ut forrige👍Studentlivet er «stramt» så får ikkje kjøpt seg ny😀

    27. Liker og følger deg <3 Håper at min søster Kine og jeg kan vinne de to pulsklokkene, da vi begge har polarklokker så gamle at de kun har tre intensitetssoner <3 😀

    28. Ej he likt begge sidene!
      Ej ville delt klokka med min favoritt treningspartner fra folkehøgskulen Bine Bergan❤️

    29. Jeg har likt siden din på Facebook og på Instagram og jeg ville gitt den andre klokken til kjæresten min 🙂

    30. Hei Maren, jeg følger deg allerede på insta og liker Facebook siden din😊 Jeg vil gjerne vinne denne puls klokka og dele premien med venninnen min som også heter Maren❤️

    31. Har likt begge lenge 😀🙆🏻‍♀️ Jeg syns Christine Fjellum fortjener en klokke før avreise til treningsreise med deg og Pia og en sprek gjeng😀

    32. Har likt både på instagram og facebook 🙂 etter mange år hvor far har slitt med kreft er han nå endelig i god nok form til å trene igjen, og med en Polar treningsklokke ville det bare vært enda morsommere og lettere for han å komme igang igjen 🙂

    33. Likt på instagram og facebook! 🙂 etter mange år hvor far har slitt med kreft er han nå endelig i god nok form igjen til å begynne å trene, og en klokke fra Polar ville vært til både stor glede og hjelp til å starte på igjen 🙂

    34. Liker begge fra før av😍 Har så lyst at mammaen min som er i gang med å begynne å trene skal få den andre pulsklokken!

    35. Har likt Facebook pagen og følger på insta <3 jeg ønsker så inderlig at min søster skal få vinne denne klokken!! Hun er min treningspartner, og hun stiller altid opp selv om hun har hatt det tyngste året noen sinne i tillegg til en veldig syk hund som hun har ,, håper på det er vår tur denne gangen <3 det hadde vært så fortjent ! God klem fra meg <3

    36. Åh! Det hadde vore veldig kjekt 😊 Vil gjerne at mi venninne Ruth Iren òg skal få om eg vinn 🙂

    37. Følger deg på instagram fra før, og facebook sida er likt no🌸 Om eg vinner vil eg gjerne gi den andre klokka til min samboar, som også er min treningspartner og største motivasjon når det kjem til trening😄⭐️

    38. Har likt fb siden og følger deg på insta. Jeg og min søster Michelle ønsker oss en slik klokke.

    39. Har likt begge sidene. Jeg ville gitt den til den spreke mammaen min som tar meg med på både korte og lange fjellturer støtt og stadig <3

    40. Liker både deg på face og Insta fra før 😊 ønsker å vinne en klokke til meg og min venninne Anne. Hun er en av de som gir meg ekstra trening motivasjon. Neste år skal vi løpe birken sammen og det hadde vært supert med en ny klokke til det 😊🏃‍♀️

    41. Jeg har likt siden på facebook og fulgte deg på Instagram fra før av😊 Jeg vil gjerne gi klokke nr 2 til min beste venninne Anette. Hun sliter litt med å komme i gang med treningen etter et år med mye skole og jobb og derfor kunne en pulsklokke vært en ekstra motivasjon for henne❤️❤️

    42. Har likt og følger deg på facebook og instagram 😊 Vil gjerne at kjæresten min Jørgen skal vinne klokke nr. 2 😊

    43. Følger både på Facebook og Instagram fra før av ☺️ Ønsker å vinne sammen med mamma 😍

    44. Hei 🙂 har likt fb siden din og er fast følger av både blogg og Instagram 🙂 kunne gjerne tenkt meg og vunnet pulsklokka selv da jeg ikke har noen 🙂 ha en fortsatt fin dag ❤️ mvh Liva ☀️

    45. Jeg ønsker meg sååååå denne klokken, og ønsker også at min kjæreste også får en❤️ Vi trener ofte sammen, og det vært så gøy om vi kunne hatt hver vår pulsklokke 😍 liker både FB og Insta😉

    46. Likt 😀Hadde gleda meg om døtra mi Stine hadde vore den heldige 😀 Ho trenar mykje å slite ut klokkene sine og ho er flink å hjelpe mora så ho også får trent.

    47. Likt siden på face og på insta, for leeeenge siden 😊👌
      Hvis jeg er heldig vil jeg at Jenny skal få en polar🤩

    48. Har fulgt deg i mange år! Du et fantastisk godt forbilde når det gjelder trening og kosthold, og ser virkelig ut til å ha funnet den balansen som er så viktig! <3
      Jeg har lyst til å vinne to Polar pulsklokken sammen med min samboer Frederic 🙂

    49. Har fulgt deg i lang tid. Du er en stor inspirasjon 🙌🏻 Om jeg vinner så vil jeg at min venninne Anita vinner den andre 🤞🏻

    50. Følger deg på både instagram og Facebook fra før! Jeg håper jeg og min venninne Linnea vinner, vi har startet opp med trening etter svangerskap og dette hadde virkelig vært en motivasjonsboost til å fortsette! ❤️

    51. Hei! Jeg prøvde å legge igjen en kommentar istad, men tror jeg trykket noe feil…🙈 Så prøver igjen!😄 Jeg følger sidene dine og finner masse inspirasjon hos deg!! Men når jeg leste om nettrollet ble jeg helt paff!! Lurer på hva sånne folk tenker om «oss andre» som ikke ser like flott ut som deg…. Flott at du hever deg over det ihvertfall!!😊 Uansett så ville en pulsklokke hvert akkurat det meg og min søster Kine Kjellemo trenger for å få den lille ekstra pushen og motivasjonen til å komme skikkelig i gang med treningen og ikke minst holde på gode rutiner!!🤗 Klem og fingers crossed☺️

    52. Likt begge 😉👍 har lyst at jeg og min venninne Elisabeth skal vinne. Trenger virkelig motivasjon til å komme oss igang.

    53. Har fulgt deg lenge på Insta og Fb 🙂 mi gamle polar treng utskifting, gummien har løsna rundt skjermen og er blitt veldig stygg. Ønsker vinne ei klokke til min sambuar også, kanskje det kan motivere han kan bli med meg på ein løpetur?!

    54. Jeg håper så gjerne at kjæresten min kan vinne polar klokken❤️ Han står på trening og hadde blitt kjempe glad for en slik gave 😄

    55. Har likt både facebook og instagram siden :). Vil att min gode trenings vennine og vennine Liv Annie skal vinne sammen med meg 🙂

    56. Shit! Det hadde vært så utrolig kult å vinne. Har fulgt deg på face og Instagram i årevis 🙂 strever med å finne meg selv igjen etter baby nummer to og en pulsklokke ville vært en helt super motivasjon og hjelp på veien. Klokke nummer to fortjener Maria Engeset som snart skal ha baby hun også 🙂

    57. Likt på facebook og har fulgt deg en stund på insta😊 hvis jeg er heldig vinner vil jeg gjerne at min mann skal få en klokke slik at han kanskje kan få litt motivasjon til å trene sammen med meg🙌💪

    58. Hei!
      Jeg vil gjerne vinne en til min lillebror som akkurat har blitt 18, Kjetil🤩
      Har likt siden på Facebook og følger deg allerede på insta og blogg👍

    59. Likt begge sidene fra før av, du er en super knall gladjente! 😁
      Håper på å vinne en klokke til meg selv og en til min kjære venninne Tommeline som jeg setter sånn pris på❤️ Tommeline fortjener det fordi hun er en super tobarnsmor som er veldig sporty, snill, god og en dyktig sykepleier (kulling av meg)! Fortjener få en hyggelig oppmerksomhet😉
      Krysser fingrene🤞🏻

    60. Har likt siden på Facebook og på instagram er jeg fast følger 😉
      Ønsker å vinne denne konkuransen me mammaen min, Monica Blomberg❤️

    61. Har likt begge deler fra før av ☺️ Jeg håper at kjæresten min skal vinne klokke nr. 2 🤩👌🏻

    62. Hei Maren 🙂 jeg følger deg på insta og facebooksiden.
      Denne pulsklokken har jeg drømt om leeenge🤩
      Jeg ønsker så inderlig å dele premien med treningspartner og bestevenninne, Vilde. Hun har hatt en tøff sommer med sykdom. Vi har en god plan med trening fremover og det hadde vært så gøy og motiverende å overraske henne med denne. Digger deg og hva du får til 👌🏼 Du inspirer meg hver bidige dag!!! 💃🏻🤗

    63. Etter en litt for lang sommer med litt for masse mat hadde det vert perfekt med ei slik klokke no mot trenings-høsten! Skal få med meg venninda mi Cecilie Breivik og på trening, så fint om vi kunne hatt kvar si å måle kvarandre me:)

    64. Liker såklart begge sidene <3
      Vil gjerne gi klokke til faren min Knut Erik som endelig har begynt å trene igjen etter mange år med senter-skrekk. En motiverende gave for oss begge!

    65. Alt er likt☺️ jeg ønsker å tagge min venninne Anette❤️ Hun har ønsket seg pulsklokke kjempe lenge!

    66. Har likt både på facebook og følger på insta, vil gjerne vinne sammen med min storebror!💪🏻

    67. Liker både instagramprofilen din, og facebooksiden din fra før😄 Ønsker at mamma skal vinne klokken, noe som ville motivert henne under hennes vektnedgang❤️ Hun er svært glad i å gå på tur, og jeg tror at en pulsklokke vil gjøre turene både gøyere og mer effektive for henne.

    68. Begge sidene er likt for lenge siden😍 Og vil gjerne at min samboeren og treningspartner skal få den andre😍

    69. Har likt begge sidene 🙂 Ønsker at den andre klokken skal gies til min bestevenninne Karianne, som også har bursdag på tirsdag 🤗

    70. Likt Facebooksiden og følgt på Instagram 🙂 Digger deg <3 Ønsker å vinne sammen med bestevenninnen min Vilde som er i militæret ved russlandgrensen i nord, og kommer snart hjem på perm!

    71. Har likt din Instagram lenge,og har nå likt Facebook-siden også😀
      Vil gjerne vinne pulsklokke da min er ødelagt! Den andre vil jeg gi til søsteren min. Det ville hjulpet henne med en boost til trening 💪🏻😊

    72. Har likt insta og Facebook siden din😃jeg vil gjerne dele den med min kjære mor. Skadet kneet mitt i begynnelsen av sommeren og holder enda på med øvelser for å fikse det. Gleder meg til jeg får begynne med trening igjen og en pulsklokke da hadde vært supert 😍

    73. Jeg har følgt deg over lengere tid, så sidene dine har vært likt for lengst🤗
      jeg vil gjerne vinne sammen med min samboer da vi holder på å trene oss opp igjen etter sommeren💪🏼💙

    74. Jeg har likt sidene dine. Jeg og min nabo/venninne trener sammen opp mot halvmaraton i Oslo i september. Hadde vært utrolig gøy å vinne en slik klokke. Den hadde blitt brukt mye. 😊😊

    75. Likt facebook siden din og følgt deg på instsgram lenge. Jeg har lyst å vinne med mi venninde Helle😊

    76. Følger deg både på insta og face 😀 jeg ønsker meg en pulsklokke for å holde motivasjonen videre fremover og håper at min treningspartner Nora får den andre klokka 😀

    77. Jeg har likt og følger deg både på Instagram og Fb❤️ Ønsker gjerne å vinne med min gode venninne Ina Maria Aasheim ❤️ Har lenge ønsket oss en slik klokke 😍 Det er så inspirerende å føle deg, du er virkelig et godt og sunt forbilde! ❤️

    78. Har likt begge deler og fulgt bloggen din lenge😊 vil gjerne vinne en klokke til meg venninnen min Jeanette! Bedre treningsmotivasjon finnes vel ikke😀

    79. Jeg ønsker at jeg og min mormor skal vinne klokkene. Mormor har hatt et mildt hjerteinfarkt, og fått beskjed om å begynne å trene for å styrke hjertemuskelen. Jeg tror klokken vil være et godt verktøy for henne i den fasen, og at den kan bidra til motivasjon.
      Har likt og følgt.
      Klem

    80. Likt sidene 😊jeg ønsker at søsteren min Maren Øverlien skal vinne klokken da hun trener seg opp til å bli politi 😁❤️

    81. Liker begge sidene 😁 Ønsker å vinne til meg og min sønn. Vi trenger litt motivasjon for å komme igang med turer etter ferien!

    82. Likt!! Håper jeg vinner en til meg og min samboer til vegen mot vårt treningsmål! Skal ta trippelbirken til neste år😁

    83. Vil gjerne at min kjære venninne Lisa og jeg vinner. Vi er begge i militæret, og det går da i en del trening og aktivitet i hverdagen. Med denne pulsklokken ville det da vært superenkelt å følge med på all denne aktiviteten! Følger deg på instagram og facebook allerede, og du er til stor inspirasjon! Supert at du får dele litt glede med dine følgere i ny og ne! ❤️

    84. Jeg har likt siden på Instagram og Facebook. Jeg håper min barndomsvenninne Bettina Bækkevold vinner en klokke🙂

    85. Digger deg, Maren! 😍🌱💪🏽 Hadde vært dødskult å vinne sammen med storesøsteren min, Helene! ❤️

    86. Har likt og følger både på facebook og instagram 😍 ønsker veldig at min kjære mamma hadde vunnet, da hun er mye i bevegelse og kunne virkelig trengt en klokke. Vet hun hadde hatt stor glede av den❤️

    87. Jeg har utroolig lyst på ny pulsklokke og det vet jeg at lillesøster Maja også ønsker seg ❤️
      Jeg har fulgt deg lenge så jeg følger deg både på insta, facebook, snap og blogg😍

    88. Det hadde vært såå kjekt å vinne!! <3 Og om jeg skulle være heldig ønsker jeg den andre klokken til mamma som betyr utrolig mye for meg og er glad i å trene!

    89. Har likt begge sidene! Jeg håper og ønsker at min datter Emilie og jeg vinner dette! Hun står på med både studier og jobb og fortjener virkelig dette!

    90. Ønsker å nominere Marte Larsen 🙂 vi skal løpe vårt første 10 km løp i lag snart så dette hadde vært en god motivasjon 🙂 liker allerede både på face og insta 🙂

    91. Likt siden på Instagram og Facebook😁 Ønsker å vinne sammen med min samboer Kristian Hamre😁

    92. Ja hadde vært en drøm å vinni, grunnet dårlig økonomi har jeg ikke mulighet å få kjøpt sånn. Og den følelsen tror jeg svært mange kan kjenne seg igjen i.
      Og nybakt mor trenger man litt bust igjen for å komme igang med trening, derfor tagger jeg min venninde marte eriksen som også blei nylig mor.
      Og var inne å sjekket at jeg fortsatt likte siden og fulgte deg pg det var o boks. Vært en stas å lese bloggen din opp igjennom❤️

    93. Likt begge sidene og jeg vil gjerne vinne til søsteren min som snart skal bli tante😍 Da trenger både hun og jeg pulsklokke på joggeturer med vogn og lille mini😍

    94. Jeg har fulgt deg i mange år, Maren! ❤️Du er en stor inspirasjon for meg og jeg elsker treningsøktene dine og alt du deler med oss!
      Jeg vil gjerne vinne klokke til meg og min treningsvenninne Ida Hedvig Østenrød! Vi trener sammen fast hver uke og det hadde vært helt fantastisk med en slik boost nå når høsten kommer og vi skal inn i faste rutiner igjen etter sommerferien! 👏🏻🏋🏼‍♀️

    95. Jeg liker allerede både facebooksiden og instagrammen din:) Jeg ønsker meg veldig en pulsklokke da jeg aldri har hatt en. Jeg trener meg nå opp til løp i høst og trenger det virkelig! Ønsker også at min søster Monika skal få en da hun også skal løpe med meg:)

    96. Har fulgt bloggen, fb og din instagram lenge nå. Er alltid innom bloggen din noen ganger om dagen for å lese. Du er en inspirasjon til trening og kosthold.
      Selv har jeg på kort tid gått ned 40 kg, og har oppdaget gleden ved å trene. For meg er det ikke timer på treningsstudio (ikke enda), men små og lengre turer ut. På disse turene har jeg fått med min datter Mathilde på 14 år. Vi koser oss på turer sammen. Har vi lyst til å gå, så går vi-og har vi lyst til å jogge så gjør vi det. Trening sammen skal være gøy. Resultatet av dette er at vi får masse fin tid sammen, og at vi opplever nye områder sammen. Vi skal også løpe to løp sammen i september-bare for gøy. Hadde vært moro om Mathilde kunne fått ei pulsklokke. Kanskje motiverer det til enda mer trening sammen med mammaen ❤️

    97. Likt din Facebook side og følger deg allerede på Instagram! Hadde vært perfekt med ny pulsklokke både til meg og typen min Jon, nå før studiestart i Kristiansand! Min polar m200 begynner å bli godt brukt og tuller litt, i tillegg hadde det vært et skikkelig motivasjonsboost med en ny <3

    98. Liker og følger 🙂 dette hadde vært en perfekt motivasjon for to tobarnsmødre som akkurat har begynt med jogging igjen etter en litt for lang pause 😀 ønsker altså å gi den andre til venninna mi Veronica 🙂

    99. Har likt siden på Facebook, og Instagram har jeg fulgt lenge;) ønsker å vinne sammen med min kjære mamma Kristine Hjermann❤️

    100. Likt begge sidene for lenge siden!😁
      Ønsker å dele pulsklokken med min aller beste venninne. Har alltid likt å trene sammen begge to, men det siste året har det desverre dabbet av litt fra min side. Hadde vi vunnet så er jeg sikker på at treningslysten hadde gått mer opp med en slik klokke❤️

    101. Jeg liker både FB-side og Instagram, og mener søsteren min Linn bør vinne en klokke! Hun er min faste treningspartner og den som pusher meg aller mest på trening💪🏻😘

    102. Hei! Har likt din Facebook-side og følger deg allerede på Instagram😍 Jeg har nylig begynt å trene igjen etter en lang periode med depresjon. Hadde vært veldig kult å vinne en slik klokke! Ønsker også at min venninne Hanne skal få en sånn😁

    103. Har likt instasiden din, og har likt FB siden din lenge! Tagget min gympartner in crime, Marte. Vi trenger et spark bak og vil gjerne vinne. ❤️⭐️

    104. Liker Facebook-siden og følger deg på Instagram 😄
      Jeg ville gitt den andre klokken til min søster Sara 🌸

    105. Likt begge plasser, nå skulle eg bare ønske eg hadde ei venninne å tagge. Vel, blir det vinn så vil eg gi den ene til moren min som muligens er den eneste støtten eg har nå under behandling av depresjon og spiseforstyrrelse. Hadde også vært en super motivasjon for å fortsette trening til rosa sløyfe løpet i oktober, som eg håper eg får lov til å delta i…

    106. Sidene er likt fra før og klokkene er superlika!😍 Hadde jeg vunnet hadde typen (Jonathan Maurud) fått klokke nr 2, så kunne vi løpt om kapp🌠🏃

    107. Likt begge sidene🌟 Ønsker en klokke til meg og mamma Berit🙏🏻 Har mistet beltet til M400, og mamma ønsker en motivasjonsfaktor til treningen sin. Ha en fin søndag💖

    108. Har likt begge sidene 🧗‍♀️ Ønsker at min tøffe venninne og treningsmotivator Kathrine Nordhagen skal vinne en nye pulsklokke. Den vil bli godt brukt!

    109. Liker fb og IG allerede!! Og vil gjerne at min kjære søster skal få klokke nummer to, hun skal endelig begynne å trene! Og det beste er at vi skal trene sammen😍 Pulsklokke hadde vært kjempe gøy å motivere henne med da!!

    110. Liker begge sidene fra før, digger motivasjonen de gir😃🙌 vil veldig gjerne at min søster marlina skal få en klokke, hun trenger litt ekstra motivasjon😃💕

    111. Har likt begge sidene. Trenger ekstra motivasjon, og ønsker å dra med meg kjæresten min Benjamin på å komme igang med trening igjen. 👊🏼💪🏽

    112. Jeg har likt Facebook-siden din, og har fulgt deg på Instagram lenge🤩 Jeg ønsker å vinne klokka med min mor, Guri. Vi er ikke der vi ønsker å være med treningen, så det hadde vært supert med litt mer motivasjon☺️

    113. Har likt begge sidene!🌸
      Jeg vil vinne klokke til kjæresten min, Martin, som har blitt mer interessert i trening i sommer! 🤩💥💃🏼

    114. Følger deg allerede på facebook og instagram 🙂
      Ønsker at min kusine Hanne vinner den andre klokken, da hun fortjener det 🙂

    115. Jeg følger og liker deg på alle kanaler fra før 😉
      Har lenge vurdert å kjøpe meg en M430 da jeg får gnagesår av pulsbeltet på min M400.
      Hvis jeg skulle vinne, vil jeg gi den andre til min gode venninne Christine Bernstrøm 🙂

    116. Jeg har likt begge sidene😍 Jeg vil gjerne gi en pulsklokke til kjæresten min! Vi pleier å løpe mye sammen, han motiverer meg alltid når jeg henger litt bak. Denne høsten skal vi bo langt unna hverandre, men jeg har allerede funnet flere løperunder jeg vil ta han med på når han kommer på besøk om to mnd!

    117. Likte begge sidene fra før av 🙂 Vil at min gode bestevenninne Sofie skal vinne, slik at vi får enda litt mer motivasjon til å forbli aktive på egenhånd når vi nå har flyttet til hver vår kant av landet 🙂

    118. Har kjempelyst på en pulsklokke. Sliter med å finne løpeformen, men har så lyst til å bli en jogger. Tror en pulsklokke ville være til stor hjelp. Og så ville jeg gitt den andre til min kjære mann.

    119. Liker begge sidene😊💕
      Ønsker at min samboer Marius skal vinne den andre klokken, så vi kan motivere hverandre og bli sprekere sammen💪

    120. Likt begge sidene😊
      Ønsker gjerne en pulsklokke da jeg har tenkt til å begynne å trene igjen etter to års pause på grunn av utmattelse/utbrenthet. Har tenkt til å begynne å trene med mannen min så hadde vært supert om vi hadde en klokke vær 😁
      Du er virkelig et forbilde på så mange måter! Fortsett å være som du er og deg selv! ❤️

    121. Liker og følger deg selvfølgelig på både Facebook og Insta fra før av! <3 jeg vil veldig gjerne vinne til meg selv og mammaen min. Hun er en sprek dame som går og jogger hver dag, og denne kjekke klokka hadde Bolstad motivasjonen enda mer!

    122. Liker og følger deg på Facebook og Instagram. Håper jeg og min treningspartner og ektemann Stein Inge Bakke vinner pulsklokkene. Vi trener allerede mye og dermed er det motiverende med ei pulsklokke.

    123. Har likt begge sidene! 😊
      Ønsker veldig at min mor, Marit, skal vinne den andre klokka. Hun har stått sånn på de siste årene at det hadde vært veldig fortjent! ❤

    124. Liker begge sidene. Jeg ønsker å vinne sammen med min gode og sporty venninne Martine 😊🏃🏻‍♀️

    125. Min mann William så vi kan få kommet i gang med treningen etter å ha fått ei lita jente som snart er 3 måneder 🙂

    126. Har likt sidene for en god stund siden! 😍
      Ønsker ny klokke til min svaksynte mor som også er like sprek som mange andre! Hun står på og går mye med førerhunden, er med på fjellturer og gjerne med på styrketrening når jeg er hjemme på ferie! Største forbildet ❤️
      Ha en finfin dag 😍

    127. Har likt begge sidene😊 Jeg ønsker å vinne sammen med min venninne Barbro. Hun har fått ødelagt to av sine tidligere pulsklokker. Det hadde derfor vært veldig gøy om hun kunne vinne denne fine klokken. Det hadde hun virkelig fortjent❤️

    128. Likt alt! For en utrolig fin gave! Både jeg og min søster Aina kunne trengt litt ekstra motivasjon. Vi ønsker å delta på birken neste år for å utfordre oss selv, og en så fin klokka hadde virkelig vært til hjelp♥️

    129. Har likt siden😍 Hvis jeg vinner vil jeg dele med min kjære, spreke og inspirerende bestevenninne Line Bjerknes!

    130. Hei! Har likt siden på Facebook og insta👌🏼
      Som trofast bruker av polar a370 hadde vært ypperlig med ny klokka da min har fått noen saftige riper etter mye bading i elva i sommer🏊🏼‍♀️🌊 og jeg ønsker at min gode treningspartner Kristine Røstad skal få den andre😍

    131. Jeg har likt, med glede! Veldig inspirerende blogg, og digger at du tør å si fra og snakke om det når det kommer tullete negative kommentarer. Det er befriende å lese, du er tøff! Vil gjerne vinne sammen med håndballkollega og trappeløppartner Ane Ingrid🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️

    132. Har fulgt deg både på instagram og Facebook lenge ☺️ Vil gjerne at min søster skal få en klokke så vi kan starte en FIT høst sammen og motivere hverandre 😃💫💜

    133. Har likt sidene sine fra før av 😀 Jeg ønsker å vinne sammen med min kjære nabo og bursdagsbarn Lene, som desverre ikke har facebook.. Hun har bursdag i dag og har nylig fått smaken på en aktiv livsstil! tror en pulsklokke ville vært den perfekte gave og motivasjon til å holde opp den «nye» livsstilen hennes 🙂

    134. Har likt siden og følger på insta. Vil dele med min søster Martine, da vi begge har snakket om å skaffe oss nye pulsklokker i lang tid! 😀

    135. Liker beggesidene fra før ☺️ Ønsker at min kjære svigerinne Malin skal vinne sammen med meg ☺️

    136. Du motiverer – alltid veldig koselig å klikke seg inn på din blogg.
      Jeg ønsker at jeg og min venninne Katrine vinner 😀 – Likt sidene.

    137. Fulgt begge sidene lenge:) min samboer og meg selv har lenge ønsket oss slike klokker. Dette for å få ekstra motivasjon til bevegelse og trening🍀🍀

    138. Likt begge sidene 🌸 og jeg ville gitt den andre klokka til min gode treningsbuddy Marte som alltid klarer å få meg med på trening selv om jeg ikke alltid er særlig motivert ❤️

    139. Følger deg på både insta og face! 👍
      Ønsker at mammaen min skal vinne den andre klokken! Hun har lyst til å begynne å trene litt, så dette ville vært en super motivasjon 😀

    140. Hei! Jeg liker begge sidene 🙂 Ønsker å vinne klokke, både til meg og min kjæreste. Jeg har holdt på med min livsstilsendring siden 2013, og har kommet langt. Det siste året har jeg slitt litt med motivasjon, og kunne trengt litt ekstra push fra håndleddet:D
      *krysser fingrene*

    141. Jeg følger begge sidene fra før! 🙂
      Ville gjerne gitt til samboeren min da han fikk en i julegave av meg for 3 år siden og ble mye mer med på tur etter det! Men nå er den desverre ødelagt.. Hadde vært så artig med matchende klokker:)

    142. Liker begge sidene fra før av selvfølgelig! 🙂 Ønsker å vinne ny polarklokke fordi min M400 har vært gjennom et par treningsøkter, å begynner å bli sliten.. Ønsker at mamma skal vinne den andre. Hun blir 50 år i høst, og er på treningssenteret nesten hver dag. Hun er virkelig et forbilde for meg, og jeg ønsker at jeg også er like sprek når jeg blir 50! 😀

    143. Har likt både Fb og Instagram 😊 ønsker å vinne til meg selv og samboeren min. Han har fått en stillesittende jobb etter flere år som håndverker og studier, og nå trenger han litt ekstra motivasjon for å komme i gang med jogging og annen utholdenhetstrening. Denne kokken hadde vært midt i blinken for han 😃

    144. Jeg følger deg allerde på Instagram og Facebook😍 men ønsker å delta, og vil gjerne dele med min søster Rikke og venninne Julie 💪🏼🏃🏼‍♀️

    145. Har likt siden på Facebook og fulgt på insta:)
      Tagger også pappaen min Lars Helge. Håper vi vinner!!!

    146. Liker sidene på Facebook og Instagram!
      Ønsker inderlig å vinne en klokke til meg selv og til min kjæreste Anders! Nydelig motivasjon, samt at min Polarklokke er i den befatning at tastene begynner å bli så slitte at det ikke til enhver tid er mulig å trykke inn knappene på sidene… hehe
      Klem!

    147. Jeg liker begge sidene dine😊 Supert å følge deg! Ønsker at kjæresten min Benjamin skulle vunnet en klokke. Det beste er jo å trene sammen, og tror at en Polar pulsklokke ville vært en super motivasjon 🤗😍

    148. For en givaway og en fantastisk overraskelse på en ellers vanlig søndag! Jeg har fulgt deg både på Facebook og Instagram i lengre tid, så det er allerede i boks 😄 Jeg har flere spreke venninner som jeg gjerne skulle tagget i en slik konkurranse, men i dag blir det Iselin! Hun er en fantastisk venninne som stiller opp til en sprek og tøff økt eller en boks med is hvis det er det hodet og magen trenger. En velbalansert venninne med andre ord 🧡🧡 Jeg krysser fingrene for at jeg kan overraske hun med en pulsklokke!

    149. Følger deg allerede på Instagram og Facebook🙌Ønsker å vinne sammen med min kommende treningspartner❤️Hadde vært en super motivasjonsboost med ny pulskkokke💪

    150. Liker begge sidene fra før, og ønsker at Maria Gjermstad, min datter, skal vinne den andre. Som en motivasjon for henne til å begynne å trene etter fødselen😄

    151. Har liket Facebook-siden din, og følger deg allerede på Instagram. Krysser fingrene for vinnerlykke! Ønsker å dele premien med min samboer, Stefan 😊

    152. Fulgt deg på instagram over lengre tid, og nå også på facebook ☺️ Ville ha delt med min venninne Silje som fortjener en motivasjon i innspurten på studietiden for å bli lærer ❤️

    153. Følger deg på både insta, Facebook og leser bloggen din😊😊
      Vil gjerne tagge min aktive venninne Kaja💗

    154. Har likt begge sidene:) ønsker å tagge min mamma, hun er så flink å trene og det hadde vært så gøy å overraske henne med denne.

    155. Seff likt for leeeenge siden! Elsker sørlending-input i trønderhverdagen =D <3
      Klokka mi røyk (bokstavelig talt!) her om dagen, så hadde vært konge med en ny! Og ikke minst enda bedre å få dele med søstera mi, Vilde =)

    156. Ønsker at bestevenninna mi Linn skal få denne klokka. Hun har som meg nettopp blitt mor for første gang, og vi trenger begge litt motivasjon når vi først får mulighet til å bevege oss utenfor husets fire vegger.

    157. Ååæå! Jeg har så veldig behov for en ny klokke 😀 også tror jeg venninna min Maria ville likt denne klokken hun også, treningsglad som hun er! Krysser fingrene

    158. Har likt begge sidene! (fra før av selvfølgelig… :-D) Ønsker å vinne sammen med samboeren min, Anders. Det ville vært en motivasjonsboost for oss begge, for å komme skikkelig i gang med treningen etter sommeren (og en graviditet).

    159. Ønsker mer en selv, og veldig til min søster Hanne. Vi trenger litt ekstra motivasjon for å få av babyvekten… min har vart i tre år, hennes fire mnd. Så hun er litt foran skjema ift meg 😂

    160. Likt både facebook og instagram 👍🏻😊
      Vil gjerne gi klokka nr 2 til ei jente med navn Liselotte 😊
      Hun er den personen som har fått meg til å endelig begynne å trene og spise sunt. Hun er den som alltid maser på meg om at vi SKAL på trening, samme søren! Og som alltid heier på meg og gir meg motivasjon til å trene. Ikke noe er som en som står å sier: « BRA, Gine! Jeg syns du er flink jeg» mens du står der med svette som renner i panna og er døds sliten etter ei god treningsøkt!
      Hun fortjener virkelig ei gave for innsatsen hu har gjort for meg, og dette hadde virkelig vært en gave jeg ville ha overasket henne med som takk for hjelpa for di cm/kiloene jeg har mistet og all motivasjonen hun har gitt meg til å se på trening som er positiv ting❤️

    161. Likt sidene☺️
      Håper at min søster og jeg blir de heldige. Vi har begynt å trene sammen nå og har utfordringer hver uke på runkeper. En pulsklokke hadde vært toppen! 🏃🏼‍♀️☀️

    162. liker både siden din på fb og på insta (og har alltid gjort det). 🙂 Jeg vil gjerne at min beste venn, treningspartner og søster skal vinne sammen med meg. Vi elsker å trene sammen, og en pulsklokke som dette hadde vært super å kickstarte høsten med! 🙂

    163. Jeg har likt facebook- og instagramprofilen din. Håper jeg og min kjære samboer kan vinne sammen ❤️ Vi har som mål å starte en sunnere og letter hverdag, og har første delmål inn mot jul. Disse klokkene hadde hjulpet med motivasjon både innenfor daglig aktivitet, men også med trening. Krysser fingrene 🤞🏼

    164. Fine deg, du er så inspirerende 😃🙋🏼‍♀️ Hadde vært en drøm å få gi pulsklokke be 2 til søsteren min. Hun er så flink med treningen og står virkelig på og får med seg meg også 🙋🏼‍♀️🙌🏻 Hun har fått meg til å like trening på mange måter.

    165. Ønsker veldig gjerne å vinne ei slik klokke til mi flotte venninne, som alltid e der for mæ, uansett. Hun har fortjent d! Og etter at jeg har hatt et tøft år, så veit jeg ikke hva jeg skulle gjort uten henne. Men alt som ikke dreper, gjør man sterkere, så satser på det 🙂
      Vil samtidig bare takke deg for en veldig fin blogg, som har inspirert meg til å ta gode valg i hverdagen, men også at kos er helt innenfor. Liker veldig godt den balansen du får så godt fram 🙂
      Fortsett den gode og inspirerende jobben du gjør, som får fram smilet og engsjementet gjennom uka. Gleder meg alltid til et nytt innlegg 😀
      Ha en fin søndagskveld!

    166. Følger deg allerede på face og insta😊 ønsker å vinne pulsklokke sammen med samboeren min for et ekstra push til å komme i form sammen😊

    167. Likt både Facebook og Instagram ❤️ Hadde blitt superglad for å vinne. Blir mor for første gang nå i sep og trenger for min egen del å komme i gang med trening. Hvis jeg hadde vunnet ville jeg ha delt premien med pappa, han er helt fantastisk og hjulpet meg så mye ❤️ Tvi tvi 😁

    168. Lina Søderqvist og jeg hadde trengt en sånn hver, da hadde treningshverdagen i høst blir mye mer motiverende😍❤️

    169. Hei! Hadde vært så glad om jeg og min spreke søster Vilde vant en klokke hver 😀
      Må også slenge med hvor inspirert jeg blir av å lese bloggen din Maren, digger deg <3

    170. Hei, likt FB og insta👍😊
      Jeg ønsker meg veldig klokka,for å komme igang med trening og få den lille ekstra motivasjonen💪
      Den andre ønsker jeg til min datter , Ida Sortebråten😍

    171. Likt FB og insta👍😊
      Ønsker meg klokken for å komme igang med trening og få den lille ekstra motivasjonen 💪
      Ønsker også at min datter, Ida Sortebråten skal få en slik klokke😍

    172. Har allerede liket både Facebooksiden og følger deg på insta, så da legger jeg bare igjen en kommentar her!😁 Har så lyst å dele premien med min fantastiske mamma, som har begynt å trene igjen etter flere års sykdom❤️

    173. Følger deg på insta og liker fb-siden fra før! ser på deg som stor inspo, og er så takknemlig for alt du deler <33
      Hadde vært fantastisk å få gi min kjære søster Maria en polar 430! <3 ønsker deg en fin mandag.

    174. Likt fb-siden og følger på Insta😊 Vil gjerne vinne sammen med datteren min Andrea Hansen❤️

    175. Har likt siden! Min mor er ikke på FB så får ikke tagget henne, men håper virkelig hun kunne vunnet en slik klokke. Vi liker begge å være i aktivitet, men vet av erfaring at når høsten/vinteren kommer så trenger hun litt ekstra motivasjon til å opprettholde aktivitetsnivået som ofte er litt høyere på sommeren. Dette hadde vært en enorm motivasjonsboost for verdens beste mamma!

    176. Jeg har likt og vil gjerne vinne en klokke til meg og søsteren min Kari, så vi går motivasjon til å bevege oss ut av lesesalen det kommende semesteret!!

    177. Har likt begge og følger på Instagram 😀ville gjerne gitt den eine klokka til min gode venn og nabo,Elin R. Borgen..håpar på å få ho meir med ut på tur og trening no som ho har slutta som taxieigar og skal over i normal jobb med fritid👌🤗🤗

    178. Liker begge sidene 👏🏃🏼‍♀️🧘🏼‍♀️🏋🏼‍♀️ og ønsker at min venninne og treningspartner Oda også skal få en awsm klokke🙌😍❤️

    179. Jeg har likt siden på fb og insta ❤️ har fulgt deg lenge og synes du er et nydelig vesen som sprer matglede, treningsglede og motivasjon i massevis❤️ vil at Malin Balstad skal vinne den andre klokka, tagger henne på Facebook jeg💚

    180. Har fulgt deg på Instagram i flere år og liker siden din på Facebook. Har lenge hatt lyst på en pulsklokke og nå som jeg flytter et år til Australia blir det mye løping og behov for en pulsklokke. Den andre klokka vil jeg gi til venninna mi Martine som blir værende i Norge uten sin treningspartner og trenger en ny motivasjon 🎉😊

    181. Liker og følger og tjooghei !! 😀
      Jeg og min treningspartner Helene hadde blitt i lykkerus av å vunnet dette 😀

    182. Jeg har likt både fb og instagram siden. Dersom jeg er så heldig å vinne ville jeg gjerne gitt den andre til moren min, da jeg tror det hadde vært veldig motiverende for henne 😃

    183. Begge er likt! Jeg og min kjære er aktive brukere av polar, men klokkene våre begynner å bli gammel og slitne så en oppdatering hadde vært kjekt.

    184. Visste ikke om deg, men her var det mye flott og klokt! Har likt deg på FB og følger deg på Instagram.
      Hadde vært super fint å vinne sammen med min søster. Vi jobber med motivasjonen til en ny start. En pulsklokke hadde gitt en ekstra booost 🙂

    185. Følger deg både på Instagram og Facebook fra før! :):) Ønsker å vinne med venninne min Ida Bergkvist <3

    186. Liker/følger begge sidene dine:)
      Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, ønsker jeg at klokke nr 2 skal bli svigermor sin. Hun har jobbet som sykepleier i alle år. Som oftest syklet hun til jobb. Da hun pensjonerte seg meldte hun seg inn på treningssenter og der trener hun med en stor gjeng godt voksne damer og menn 3 ganger i uka. Hun fortjener en slik klokke 🙂
      Klokke nr 1 tenker jeg ville blitt en ypperlig julegave til min eldste datter som nylig har fått interesse av å trene sammen med en klassevenninne 🙂 Så får heller jeg sliter litt lenger med min gamle pulsklokke m pulsbelte 😉
      Ønsker deg en fin sensommer!

    187. Har likt deg på både FB og Instagram 😉
      Har tagget min tante som trenger en liten oppmuntring siden hun har det veldig tøft for tiden, og pulsklokken hun hadde gikk i stykker i forrige uke 😔😉

    188. likt siden din og begynt å følge deg på Insta. 🙂
      Ønsker å vinne sammen med min venninne, Maren Jeanette 🙂

    189. Hei! Jeg liker siden din både på Instagram og facebook 🙂 Jeg ønsker at min gode venninne Rakel skal vinne en klokke sammen med meg. Vi begge digger deg og budskapet du formidler i sosiale medier og på bloggen din! *krysser fingrene*

    190. Likt begge sidene og vil tagge Morten som trenger ett puff for å få opp treningsgleden igjen etter operert inn kneprotese😀

    191. Så herlig! Jeg er med! 😀
      Har likt både på Instagram og på Facebook! Ønsker gjerne at min venninne, kollega og ikke minst tur-og treningskamerat Veronica Dalelv skal vinne klokke nr 2 sammen med meg😄

    192. Har likt begge sidene dine.
      Hvis jeg vinner vil jeg dele den andre klokken med min mor Merete Wold ❤️💪🏻

    193. Har likt både facebook og instagram 😁 hvis jeg skulle være så heldig å vinne, ønsker jeg at min søster skal få klokke Nr 2 ☺️

    194. Liker på både face og insta 😀
      Jeg ønsker meg veldig denne klokka, og det gjør sønnen min Theo også! Han fyller 9 år neste søndag og har ei slik klokke øverst på ønskelista. Han har så langt ikke helt funnet ut av lagidretter, men virkelig elsker å være ute i skogen og på fjellet. Og han er skikkelig interessert i hjertet, puls og kroppens funksjon, for ikke å snakke om GPS-funksjonen på ei slik klokke! Den er jo nokså dyr, så dette er min sjanse til å kunne gi han ei slik klokke i bursdagsgave 🙂 Krysser fingrene alt jeg kan!

    195. Har likt siden din på Facebook og instagram i lang lang tid allerede 😉 Takk for masse bra inspo! 😀 Håper å vinne to polarklokker, en til meg selv og en til kjæresten min! Juhuu!! 😀 😀 😀

    196. Likt på både Facebook og Instagram 🙂 Den jeg håper å vinne klokken sammen med er min venninne Julia 🙂

    197. Jeg vil veldig gjerne vinne denne klokken til meg selv og min fantastiske lillebror <3 Min forrige pulsklokke har nettopp blitt ødelagt for ørtende gang, og jeg er så lei av å måtte sende den på reparasjon/ bestille nye deler til den, så det hadde vært supert å få en ny! Liker både Facebook og Instagram konto!

    198. Elisabeth Strand: GRATULERER!!! Du og din samboer er vinnere av Polar-klokker! Du har fått en mail på eposten du oppgav her i kommentaren 🙂 Lykke til med treningen dere to! Jeg heier på dere <3 Klem fra Maren

    199. Liker facebook siden, og har fulgt deg på instagram lenge!
      Jeg vil gjerne vinne en pulsklokke til meg selv og pappa! 🙂

    200. Har likt begge sidene❤️ Tagger moren min som står på og virkelig fortjener en treningsklokke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg