Når trollene kommer

Den følelsen, når trollene kommer, men blir slengt rett i bakken av en hel hær med omsorgsfulle, sterke og ubeskrivelig fine lesere.

Jeg sitter med tårer i øynene etter å ha lest alle kommentarene etter jeg publiserte forrige ukes spørsmålsrunde, med det ene, ganske så spesielle og ubehagelige spørsmålet. Fy søren så heldig jeg er som har dere. Jeg føler jeg har en enorm venninnegjeng, som stiller opp for meg når jeg trenger det. Tusen takk for støtten. Jeg bad ikke om det, men dere var der likevel.

Det er sterkt å lese, og vit at jeg kjenner på en dyp takknemlighet for hver og en av dere. Det var ikke bare på bloggen, men også en hel haug på instagram, og masse meldinger på facebook. Det er helt overveldende dette her.

Jeg håper jeg kan klare å gi dere litt tilbake ved å levere gode, inspirerende, motiverende og positive blogginnlegg fremover. Til dere som var redd for at jeg lar meg knekke av slike nettroll, eller vurderer å legge ned bloggen, så kan dere ta det med knusende ro. Jeg skal ingen steder❤️ Jeg skal være akkurat her, jobbe knall hardt og pushe up masse gode blogginnlegg til dere. 

Takk for at dere er verdens beste heiagjeng, og tusen takk for at jeg har dere på laget mitt. Sammen er vi dynamitt❤️

 

Stort smil, og en god klem til hver og en av dere 

8 kommentarer
    1. Synd vi leve i en sånn verden der det falle det naturlig inn for folk å rakke ned på andre.
      Ikke la dæ bryte ned 😄
      Ha en fin dag videre ❤

    2. Du er helt fantastisk og en av mine favoritt bloggere<3 Balansert og holder kroppen sunn. Du ser smashing ut og et flott forbilde! Keep going strong:) Gleder meg til kjekke blogginnlegg fremover.

    3. Åh, Maren. Dette gjør meg så glad! Synes du håndterte dette så utrolig bra, virkelig, all ære til deg! Jeg ser sånn opp til deg og du inspirerer stadig. Takk for at du er du, takk for at du våger, takk for at du deler. Du er bra, Maren❤️ stoooor klem

    4. Selvfølgelig har vi ryggen din når sånne ting oppstår! ❤️ Et helt tullete spørsmål i den spørsmålsrunden, men samtidig bra og imponerende av deg og svar fra din side på det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg