I dag har jeg tatt et viktig valg for meg selv

I dag har jeg tatt et viktig valg, og gjort noe bra for meg selv. Dere som leser bloggen vet jo at jeg sitter mye å jobber, og koser meg på Spiregården i Kristiansand. Det er et sted som serverer 100% vegansk mat, og i tillegg har de et enormt bredt spekter av ulike yogaklasser, Pilates, Hot yoga, meditasjon og Barre. Jeg har drevet med yoga bittelitt sånn på og av, men aldri over så lang tid sammenhengende at jeg føler jeg får dreisen på det.

I dag tok jeg et valg om å en gang for alle virkelig bruke tid på å la Yoga bli en del av hverdagen min. Jeg sendte en melding til den flinkeste dama jeg kjenner, som driver Emijoly her I Kristiansand, og spurte henne om hun hadde tid og mulighet til å ha noen timer med meg. Jeg skal selvfølgelig gå på vanlige klasser også, men det er akkurat som en person som er ny til styrketrening, så anbefaler jeg ofte å ha et par timer med en personlig trener, for å få inn rett teknikk med en gang, og få mest mulig ut av det. Så nå er det akkurat det jeg også gjør. Yoga-PT på en måte. Jeg visst faktisk ikke at det fantes jeg, visste dere? 

Dette er ikke noe reklame, jeg betaler fullt og helt for timene mine. Meningen med dette innlegget var ikke å reklamere for noe som helst, det var bare å dele noe positivt og bra med dere, som jeg er veldig glad for at jeg har bestemt meg for. Jeg håper kanskje det vil inspirere andre til å gjøre noe fra for seg selv, noe du kjenner du har godt av og som gir deg noe❤️

Første timen er på torsdag, og jeg er faktisk litt spent. Er det sånn det føles å ha personlig trener for første gang tror dere? Kanskje kundene mine også er litt små nervøse før første gang de trener med meg. Wish me luck sier jeg bare. Hvem vet, kanskje jeg blir den yogien etterhvert. hehe. 

Er det mange av dere som driver med Yoga, pilates eller lignende? Del veldig gjerne deres erfaringer i kommentarfeltet❤️

 

Smiiil, Maren 

 

9 kommentarer
    1. Lagde bananbrødet i dag – og såååå godt det var! Takk for oppskrift 😀 La til kardemomme i tillegg og det var veldig godt 🙂

    2. Maria: Åå ja det vil jeg tro var godt! Det skal jeg teste selv. Tusen takk for tips <3 og takk for at du delte at du hadde laget - blir så glad :):):)

    3. Jeg driver med hot yoga i tillegg til annen trening og det kan virkelig annbefales! Det er så deilig og virkelig få svettet ordentlig ut siden det er så varmt i rommet og timen varer i 90 minutter så man blir også ordentlig sliten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg