Vi må snakke litt sammen

God morgen❤️ Jeg titter innom for å ønske dere en fin torsdag, og høre litt hvordan det går med dere, Jeg ser på tallene her på bloggen at flere og flere vender tilbake fra ferie, og litt tilbake til hverdagen. Er det slik for din del også, eller nyter du ferie litt til? 

✖️ HVA ØNSKER DU FRA MEG? ✖️

Jeg får en god del spennende forespørsler om dagen, og de fleste handler om tips og triks til treningsøkter og sunne matretter som er fine å kose seg med nå som høsten, og hverdagen straks står for tur. Det er veldig hyggelig, men det jeg er enda mer opptatt av, er jo å gi DERE det dere ønsker. Så da tenkte jeg høre litt med dere, hva har du lyst å se når du åpner denne bloggen? Hva trenger du denne høsten? Hva har du aller mest lyst at jeg deler med deg? 

Jeg står klar for å gi dere det dere vil ha, så her er det bare å komme med ønskene folkens. Kjør på! Er det middagstips, styrketrening, løpeprogram, filmtips til mørke høstkvelder? Oppskrift på hjemmelaget sunne, varme drikker? Hva enn dere vil ha, kom med det❤️ 

    Foto: Victoria Nevland

I går kveld var jeg på middag hos min storebror, svigerinne og mien to nydelige tante-troll. Hjertet mitt bobler over av glede etter en kveld hos dem, og i dag våknet jeg og hadde bare lyst å være enda mer sammen med dem. Så derfor har jeg stått opp super tidlig, og prøver å få unna mest mulig jobb på morgenkvisten, sånn at jeg kan bruke tid med dem litt senere i dag. 

Jeg har også Bootcampen min i dag, og den gleder jeg meg alltid til å gjennomføre. I dag skal vi ha en ganske heftig, men også utrolig gøy sirkel-trening. Øvelser som slamball, trappeløp og knebøy med sandsekker står på planen. Jeg driver også å setter siste finishen på treningsøktene vi skal ha på treningsreisen vår i slutten av måneden. Tenk, det er kun 23 dager til vi reiser avgårde med nesten 50 jenter på treningstur til Kroatia. Det gledes noe helt vilt! 

 

Smiiiil, Maren 

 

32 kommentarer
    1. Jeg kunne tenkt meg å lest mer oppskrifter til sun snacks som er uten hvitt raffinert sukker!
      Jeg ønsker også å lese motivere treningsinnlegg med øvelser som er bra for en person som ikke har kunne trent på lenge, øvelser som ikke sliter en helt ut 😃
      Ønsker deg en fin dag🌸

    2. Jobb igjen på mandag. Så nå nytes de siste ferie dagene selv om jeg ikke gjør stort her hjemme. Utenom å trene masse, se på serier, lese og henge med folk!!!
      Jeg kunne tenkt meg styrkeprogram uten for fancy utstyr på senteret. Kanskje ukes intervaller som kan gjøres på sykkel og Elipse og på mølla? Konkurranser er gøy og ikke minst middagstips og oppskrifter på varme høstdrikker. Tips til hoteller i syden der man kan trene/delta på gruppetimer, litt sånn treningsreise på egenhånd!
      Dette ble vel sånn ja til alt!
      Klem

    3. Elsker alt av innhold du har i dag, men med studier som står for tur til høsten er det aldri dumt med litt motivasjon, inspirasjon og tanker rundt trening, treningsglede og sunn mat, men også tanker rundt at man ikke alltid er et supermenneske, noen dager må kroppen lyttes til og at det ikke alltid er krise om alt ikke blir som planlagt. For jeg regner med at jeg (og mange lesere) noen ganger er litt for «flinke» og glemmer å lytte til kroppens signaler. Fortsett det gode arbeidet, Maren. Klem❤️

    4. Jeg vil gjerne ha tidseffektive styrkeøvelser/programmer, og gjerne tips til hjemmetrening uten så alt for mye utstyr 🙂 Og middagsoppskrifter! Har så lite inspirasjon når det gjelder middager, så f.eks. tips til middager gjennom en uke f.eks. så man kan planlegge innkjøp osv. 😀

    5. Sunne matpakketips! 😋
      Link til koseklær/joggeklær til høsten<3
      Og ellers bare fortsett som du gjør! Digger deg 💛

    6. Øvelser som er greie å få til hjemme uten særlig treningsutstyr. M små i huset og ikke alltid «barnevakten» hjemme, er det ikke alltid like lett å komme seg ut av huset.

    7. Hei! Supert at du er interessert i å vite hva leserne dine vil se mer av, selv om du allerede lager strålende innhold!
      I høst har jeg veldig lyst til å se noen styrkeprogrammer for å forbedre den maksimale styrken. Da det gjerne er slik at man kryper inn på treningssentrene om høsten og vinteren.
      I forbindelse med det så hadde det også vært fint å se hva som skal til i matveien for å bli sterkere. Siden man helst skal spise mer enn man forbruker når man vil bli sterkere. Det har jeg i alle fall lest, men «correct me if I?m wrong» – du er eksperten;)

    8. Elsker bloggen din <3 Kunne gjerne tenke meg å se flere treningsøkter, både noen man kan gjøre hjemme uten utstyr, noen man kan gjøre ute, og på treningssenter 🙂

    9. Hei fine! <3 Syns du er helt amazing på trenings-mat-kosthold-kos-fronten! Savner ikke noe der altså! <3 Men hva med en vlogg i ny og ned? Hadde vært sååå gøy! Stooor klem til sjønne deg! <3<3<3

    10. Trening for gravide. Trening etter svangerskap. Altså tips til øvelser. Enkle øvelser.
      Ellers digger jeg allerede slik bloggen din er 😊

    11. Gjerne del litt flere av dine styrkeøkter og kondisjonsøkter. Kanskje også ha en fast spalte med din treningsuke? Virker som om den er veldig varierende og at du er flink til å lytte til kroppen. Der har jeg litt å lære 🙂
      Utrolig fin blogg du har!!!

    12. Kunne tenkt meg tips til hva jeg skal gjøre når jeg kjenner søtsuget komme på en fredagskveld.. Gode sunne snack, lettvinte små måltider en kan lage seg? 🙂

    13. Gjerne tips/oppskrifter til lunsj og middag, og styrkeprogram man kan gjøre ute eller hjemme uten for mye utstyr 🙂 Og gjerne serietips og filmtips, på disse innleggene legger jo også leserne igjen tips ganske ofte og det er supert 🙂

    14. Jeg kunne tenke meg å lese om hvordan man kan kombinere styrke og løping, uten at den ene ødelegger for den andre. Da tenker jeg på hvor mye/mange økter man bør legge opp til ila en uke, fordeling og lignende. Gjerne også eksempler på styrketrening knyttet opp i mot løping:)
      Jeg kunne også tenke meg eksempler på sirkeløkter som utfordrer styrke og kondisjon. Er så lett å velge samme øvelser her, hadde vært kjekt med litt inspirasjon:)
      Ønsker deg en fin dag😊

    15. Hei Maren! Jeg har nettopp flyttet til Bergen, og begynte i ny jobb som barnehagelærer i barnehage på mandag, så har jobbet hele uken! 🙂 Jeg syns du gjør en utrolig god jobb og leverer mye bra og variert innhold. Nå som jeg har kommet til en ny by med nytt treningssenter, og nye rutiner ønsker jeg meg litt tips og triks til hvordan man kan sette opp en treningsuke, og tips til ulike treningsprogrammer med både kondisjon og styrke. Kjenner jeg er litt lite motivert om dagen, klarer ikke å sette meg ned og lage meg en plan, og velger derfor gruppetimer om dagen 🙂 Gjerne del flere enkle middagsoppskrifter da jeg har flyttet ut, og litt variert serietips! 🙂 Håper du får en super høst, og fortsett med det gode arbeidet! Stor klem fra Kine Marie 🙂

    16. jeg starter på sykepleierstudiet til høsten, så jeg ønsker gjerne motivasjonstips til skolen og litt hvordan du studerte til å bli sykepleier

    17. Ryggøkt
      Hvordan trene til å klare å ta pullups ?
      Tøying av armer , skulderbladet osv
      Oppskrifter. på en sunn lasagne feks
      Lunsj og andre middager .

    18. Jeg har nettopp startet å løpe. Jeg skulle gjerne hatt en del tips om løpetrening, hvordan legge opp løpingen for å få opp kondisen fort, hvordan pushe seg, sitter det mye i hodet? 🙂 ellers ønsker jeg meg flere innlegg om treningsmotivasjon 🙂

    19. Blogger er super! Fortsett gjerne med innlegg der du viser at det er lov å kose seg av og til. Ellers er eg interesset i innlegg om korleis å trene rygg/skuldrar for å førebygge slitasje av kontorarbeid.

    20. Jeg liker stort sett alt innholdet på bloggen din, men jeg blir ekstra glad av koselige hverdagsinnlegg, inspirerende snack og mat innlegg og når du deler små gleder i hverdagen😊 av treningsinnlegg liker jeg godt løpetips og intervaller. Artige vrier på styrketrening er også gøy.
      Et innlegg om tips til å få mer energi hadde vært ålreit! 😊

    21. Liker bloggen din veldig godt, og det innholdet du har her. Er motiverende 🙂
      Hvis jeg skulle komme med noen ønsker eller forslag for høsten:
      – Ukas trening (enten det du har gjennomført eller planen for hva som skal gjennomføres)
      – Ønsker eller mål for måneden
      – Ukas intervall (likte godt den du kom med i dag)
      – Hvordan legge opp konkrete økter/planer for å bli sterkere
      – Inspirerende mat og matretter (slik du er god på)
      – Litt hverdagsliv (er artig å bli litt kjent med Maren utenfor treningen)
      Tusen takk for en fin blogg! Ønsker deg ei god helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg