Denne kaffen må du prøve

✖️ Kokos-sjokolade kaffe ✖️

La meg introdusere deg til den beste kaffekoppen jeg vet om. Jeg lager denne så og si hver eneste morgen (når jeg har tid), opp den er helt nydelig. Denne deilige koppen består av kaffe, kokosmelk og litt proteinpulver. Dert høres ikke så digg ut, men når du tenker på smakene kaffe, kokos og sjokolade, så begynner du kanskje å skjønne at dette er en magisk kombinasjon? 

Slik gjør du: 

Lag din vanlige kaffekopp. Jeg bruker kapsler. Varm opp melk i en kjele, og bland den i en shaker med proteinpulver. Pass på at melken kun skal varmes, ikke kokes. Deretter heller du den over kaffen, ta en god spiseskje kokosmelk (den tykke delen) og rør den inn i kaffen. Hvis du ønsker kan du ta et lite drypp stevia eller kaffesirup. Rør godt rundt, og N Y T ❤️

Kokos og sjokolade sammen med kaffesmaken gir en magiske smaksopplevelse, og jeg koser meg så med denne på morgenkvisten. Jeg sitter faktisk å drikker en i skrivende stund. Mmmm 

Nå skal jeg gå en liten tur i skogen med Leo, før det er tilbake på Yoga-festival med fine folk. I dag skal vi på enda en yogatime, før det står vegansk taco, burger og nachos på planen. Etterfulgt av raw food kake og Kombutcha. Kosesøndag it is! 

Hva er dine planer for denne søndagen? 

 

Smiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Hei! Jeg bare lurer på en ting, jeg følger deg på snap, og så du la ut en del matvarer fra handletur. Så du hadde laktosefri yoghurt blandet annet. Har du laktoseintoleranse? Evt gluten? Jeg bare spør fordi jeg sliter en del med magen, og har nok en irritabel tarm, men driver og skal sjekke ut om det er noe jeg ikke tåler! Har du evt noen erfaringer ifh matvarer?
      Du inspirer 🌼🌼🌼

    2. Fride: Jeg bare tester ut litt, fordi jeg har så mye vondt. Jeg spiser enda litt laktose, men skal jeg ha ren yoghurt eller melk så prøver jeg å bytte det ut. Det føles faktisk litt bedre 🙂 Men vi får se, jeg tester bare litt og prøver å finne ut av dette <3

      Så hyggelig du synes det, tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg