Too busy living

Ryktene sier at i dag var den siste store soldagen på en stund her i sør, og at det nå skal komme både skyer og litt regn. Derfor ble det en hel dag på sjøen i dag, og det var så nydelig☀️ I dag har kost meg så enormt – at jeg helt glemte å både blogge og ta skikkelige bilder . Too Busy living rett og slett. Jeg håper det er innafor, for nå som det blir litt mindre syden her, skal jeg ta litt mer tak i bloggen. Takk for at dere holder ut med min sommerblogging, og trofast titter innom. 

Her kommer noen snapshots fra i dag. Med iskaffe, kos i båten, omgivelser, og deilig lunsj på hytten hos min tante. For en dag dere☀️

Vi stoppet hos min tante et par timer, og her fikk vi servert denne nydelige retten. Det er rotgrønnsaker, krepsehaler, og blåskjell, gratinert i ost, og med en nydelig saus. Mmm, så godt! Hjemmebakt brød og urtesmør ble også servert, i tillegg til hjemmelaget iste. For en luksus! 

Nå skal jeg gå siste kveldsturen med Leo, før senga venter. Jeg har akkurat tatt en lang og avkjølende dusj, og det er rent sengetøy på sengen. Det er virkelig verdens beste følelse. Jeg er så klar for å legge meg! hehe. 

Ha en god natt mine fine! Vi snakkes i morgen❤️

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Nyyydelig stemningsfult innlegg 🌸 Jeg savner Sørlandet så mye selv om jeg var der sist uke , haha. Er bollene du spiser fra Edgards bakeri?😍

    2. Anonym: Det er jeg litt usikker på, mamma som handlet dem med. Jeg handler nesten utelukkende på Kjøkkenskapet. Vet mamma er på Edgars innimellom, så det kan godt være de er derfra 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg