Oppskrift: Sunn & nydelig pastarett

I går hadde jeg den koseligste kvelden her hjemme. Klokken 21 på kvelden vist gradestokken godt over 20 grader, og dermed ble middagen utendørs. Middag ble til filmkveld, og jeg satt ute på verandaen til langt på kveld. Så utrolig koselig. Leo var selvfølgelig med❤️

Gårsdagen middag var super enkel, men utrolig god. Jeg la ut et bilde på Instagram, og når flere spurte etter oppskriften tenkte jeg at den kunne være fin å dele her. Oppskrift og oppskrift, dette er jo bare noen få enkle ingredienser slengt sammen, men for all del, jeg deler mer enn gjerne. 

Du trenger: 

  • Karbonadedeig 
  • Spinat 
  • Hakkede tomater 
  • Pasta penne
  • Salat 
  • Ost 

Stek karbonadedeig, krydre med ønsket krydder. Stek spinat, og tilsett hakkete tomater i stekepannen. Bland godt sammen, og krydre mer om nødvendig. Jeg brukte salt, pepper, og litt hvitløk. Kok pasta, og tilsett den fordi kokte pastaen i stekepannen. Lag en bolle med salat, og topp skolen med kjøttsausen fra stekepannen. Strø ost på toppen. Voalá! 

Det ble også serier på verandaen, og den nyeste serien jeg ser på nå er Lucifer på Netflix. Noen av dere som har sett den? Jeg har bare sett et har episoder, men jeg tror jeg liker den. Jeg må gi den et par episoder til, før jeg er helt sikker. 

Nå tår kaffe og frokost på planen her. Ha en finfin dag mine venner☀️

 

Smiiil, Maren

 

2 kommentarer
    1. Så koselig med litt veranda kos 🙂 Tror jeg må prøve å ha spinat i pastaen min neste gang 🙂
      Jeg har sett Lucifer, og likte den veldig godt. Litt annerledes enn alle de andre jeg seriene jeg har sett 🙂
      Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg