Det er synd å si det, men…

God morgen solstråler. Hvordan har du det i dag? Jeg våknet opp, og merket at noe var annerledes. Ikke noe solskinn inn vinduet klokken 05 om morgenen, ingen grunn til å sprette opp og komme seg ut, før den “dårlige samvittigheten” for å ikke utnytte det fine været, fikk ta meg. Det var overskyet, og det er synd å det, men fy søren så deilig! Hehe. 

Vi er så enormt bortskjemt med dette finværet, og jeg hadde aldri i verden trodd at jeg skulle ønske overskyet vær velkommen. Nå ser det jo faktisk ikke ut som det ble noe skyer i dag likevel da, men det var hyggelig så lenge det varte. Hehe. 

Jeg utnytter den lille timen med overskyet vær til å dele litt høst-inspo med dere på treningsfronten. Denne jakken har jeg bare lånt, men jeg kjenner jeg jeg tror den må bli min. Har dere sett noe så fresht? Jeg elsker fargekombinasjonen, og den er helt super i overgangen mellom sommer og høst, og som løpejakke utover høsten. Dette er en must-have for min del tror jeg! Jeg liker så godt kombinasjonen av olivengrønn, beige, sort og hvitt. Enkelt og delikat. 

Hva synes dere? 

  Foto: Victoria Nevland

I dag var planen å ta litt tak i leiligheten, få vasket og ryddet litt. Nå som solen tittet frem, så kan det være at alt det utsettes til det faktisk kommer en overskyet dag, også blir det ut i finværet med Leo og en god venninne i stede. Hehe, skjønner dere hvor håpløs jeg er? Jeg føler meg MÅ ut når det er finvær, så med den tropevarmen som har vært gjør, gjør at jeg ikke får gjort noe som helst fornuftig her hjemme. 

Heldigvis hadde jeg en god arbeidsdag i går. Jeg fikk tatt bilder til en veldig fin greie som deles 6 august, og filmet en skikkelig artig treningsøkt som nå er til redigering og straks deles. Jeg fikk også sendt inn to saker som jeg har slitt litt med å få ferdig. Så det var ordentlig godt! 

Hvordan er det med dere om dagen? Er det fullt feriemodus, eller tilbake til hverdagen? 

 

Smiiil, Maren 

 

 

8 kommentarer
    1. Haha jeg er akkurat lik! «Endelig» kom det litt regn og tordenvær til nord norge også, ikke det at det er deilig med sol og varme, men sannelig var det digg med litt regn også!😂😄 I dag har jeg min siste vakt på sykehjemmet før jeg skal ha ferie før skolen begynner igjen, gleder meg viiilt❤️ Ha en fin dag videre ☀️

    2. Helt enig med deg, faktisk litt deilig med overskyet, men sola kommer alltid utover dagen her i Oslo! Trodde aldri jeg skulle bli glad for å se skyer, vi er virkelig blitt bortskjemt 🙂
      Jeg har sendt deg en mail ang treningsprogram, jeg forstår at du har mye å gjøre altså 🙂 Betaler så klart for tjenesten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg