7 serietips til søndagskvelden

Summer movie night

Åå så godt det var å komme inn nå. Jeg har vært ute i solen i hele dag, og det var så herlig, men den følelsen av å komme inn, ta en lang dusj og smøre seg med bodylotion er  virkelig helt ubeskrivelig. Så nå sitter jeg her, nydusjet, innsmurt i krem fra topp til tå og med den mest avslappende og beste følelsen. 

Søndag betyr kosekveld og serier her i huset, og nå har jeg samlet opp litt serietips til dere. Jeg har funnet noen på Netflix, noen på NRK.no og noen på Tv2 sumo. På den måten håper jeg alle finner en serie som passer.  Here we go: 

❤️ Dynastiet – Netflix

❤️ Tyrant – Netflix 

❤️ Greenhouse Academy – Netflix

❤️ The Bold type – Nrk.no

❤️ Blank – Nrk. no

❤️ Mr. Robot – Tv2 Sumo

❤️ Riviera – Tv2 Sumo

 

Jeg slukte Dynastiet og The Bold Type fort som fy, så har du ikke sett de to ville jeg startet der. De er så gøye! Det kommer ut ny episode av The Bold Type hver fredag på nrk.no, men sesong 1 og halve sesong 2 ligger allerede klar å venter på deg. Det er kun én sesong av Dynastiet på Netflix så langt, men heldigvis er det hele 22 episoder i første sesong. 

Da gjenstår det bare å si god søndag, og god filmkveld🍿

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Enig!! The bold type og Dynastiet er fantastisk 🙂 🙂
      På Viaplay har de The royals. Den hadde du digget 🙂

    2. Der var det mange gode tips. Elsker Bold type!!! Anbefaler også Greyzone på NRK om du trenger en bra dansk spenningsserie til!! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg