Jeg kommer sterkere tilbake

God morgen <3 I går var jeg litt kryptisk på Instagram, med en melding med et trist fjes, tårer på kinnene og tekst som bad om forståelse for at jeg trengte litt tid, og at det hadde vært en vond dag. Jeg liker i utgangspunktet ikke å si A men ikke B, men noen ganger så må man få lov å skjerme seg selv litt, og holde noe tilbake. Samtidig så lever jeg av sosiale medier, og det er normalt å si i fra på “jobb” hvis du ikke har mulighet til å komme. Samtidig er det ikke slike at man må oppgi grunnen til at man er borte til alle.

Så akkurat nå velger jeg å holde ting litt for meg selv, og bruke dagen på å få litt kontroll. Takk for alle meldinger som kom i går, dere er virkelig en helt spesielt fin gruppe mennesker❤️ Når hode traff puta i går hadde jeg passert over 200 meldinger på Instagram, og 98% av dem var bare hjerter og klemmer. Ingen spørsmål, eller mas, bare masse kjærlighet. Vit at hvert eneste hjerte betydde mye, og varmet ordentlig. Tusen takk!

Jeg er tilbake i morgen, men nå tar jeg resten av dagen til meg selv❤️

 

Maren 

 

8 kommentarer
    1. Jeg syns du balanserer så fint mellom det å være personlig og det å være privat. Får så stor respekt for deg, og du motiverer og inspirerer, ikke bare i forhold til trening og livsstil, men like mye på grunn av dine fine verdier og ditt positive syn på livet. Ta godt vare på deg selv ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg