Få det gjort – fort som fy

❤️ FRIDAY FEELS ❤️

God morgen hjerter. I dag kjente jeg solen i ansiktet i det jeg våknet, og på morgenturen med Leo bestemte jeg meg for at i dag jeg skal legge vekk absolutt alle ting jeg vet jeg burde gjøre, og bare NYTE. En kjapp liten treningsøkt også er jeg klar for en deilig dag ved sjøen, med nyinnkjøpte magasiner og en hel ny bok. Fy som jeg gleder meg. Boken har jeg skikkelig troa på – tipser dere selvfølgelig om den når jeg bare har fått kommet litt inn i den. 

Først skal det trenes fort som fy – det er nemlig min løsning på sommertreningen – få det gjort, tidlig på morgenen, og så effektivt og tidsbesparende som mulig. 

I dag er dette planen: 

  • 200m løp
  • 50 knebøy 
  • 200m løp
  • 50 burpees
  • 200m løp 
  • 50 klatreplanke (stå i planke på albuer, gå opp på rette armer, og ned igjen)
  • 200m løp
  • 50 mountain climbers 
  • 200m løp 

Planen min er å jogge rolig bort til et stor fin gressplen ikke så langt unna, kjøre økten min der, og jogge hjem igjen. Det blir en herlig liten råtass av en treningsøkt og uten tvil en solid svettefest. Jeg gleder meg! 

    Foto: Victoria Nevland

Så dette er altså min treningsplan i dag. Kanskje noen flere har lyst å teste den ut? 

Nyt fredagen din, og KOS DEG denne helgen! Gjør noe hyggelig, og bruk tid sammen med folk gir gir deg gode følelser. Jeg skal grille sammen med familien min og kjæresten i ettermiddag. De utgjør en herlig flokk som gir meg verdens beste følelse. Det gledes! 

 

Smiiil, Maren 

 

9 kommentarer
    1. Å så fin du er! Du er en nydelig person som sprer så mye positivitet, det elsker vi! Ha en deilig helg!

    2. Jeg prøvde den forrige økten du la ut som lignet litt på denne, det var syrefest! Har du forslag til hvordan jeg kan moderere klatreplanken evt. en annen øvelse, har ikke sjans til 50 sånne pdd, hehe 🙂 God helg til deg!

    3. Så gøy. Den skal testes når hofta er bra. Nå har jeg våknet fra nattevakt og nå er det ferie!!! Hurra.
      Kos deg med din fine fredag

    4. Hei:) Dette har ingenting med innlegget å gjøre, men jeg vil bare si
      i fra om at bloggen din laster utrolig tregt. Dette gjelder både i google chrome
      og på Iphone:( Når jeg prøver å scrolle nedover blir det veldig hakkete og det
      hopper ofte tilbake lenger opp på siden. Liker bloggen din kjempegodt men dette
      gjør at jeg ikke alltid orker å lese:( Tenkte det var greit å si fra tilfelle flere opplever det samme:)

    5. Hanne Storsve: Ååå ja hører flere melder i fra om det. Ikke bra!! Har sagt i fra til support om det og Sender inn din kommentar også . Håper de kan hjelpe!! Er det like ille hvis du leser på Mobil også?
      <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg