Staycation

God morgen dere<3 I dag våknet jeg av at Leo snek seg inntil meg, og slikket meg på kinnet. Jeg åpnet øynene og så rett inn i de bittesmå, brune, nydelige øynene hans. Han var ca 5 cm fra ansiktet mitt, helt våken og klar for oppmerksomhet, kos og tur. Klokken var rett over 07, og med solen som strålte inn vinduet var det ingen grunn til å bli i sengen. Så da ble det morgentur da, med verden beste lille tass, sol og kaffe i hånda. 

Jeg føler jeg er på sommerferie konstant og det er så magisk. Jeg løpe rundt i sommerkjoler, tilbringer dagene på sjøen, på svaberg eller ute på artigheter. Det er jo slik man gjør på ferie, og nå er det plutselig hverdagen. Hjelpes for en sommer. Jeg føler sommeren 2018 er en sommer i kommer til å se tilbake på og minnes som dem fineste sommeren☀️ Den følelsen her kan best beskrives med ett ord: Staycation. Det er ordet mitt denne sommeren, og jeg synes det er så herlig. Staying home – still feels like a vacation = Staycation. 

Apropos sommerkjoler så finnes denne herlige sommerdrømmen på salg hos Nelly nå, og dere finner den HER. Den koster 249kr!! Jeg har den i Str 38, og synes den var ganske normal i størrelsen. Jeg elsker fargene, og den romantiske stilen. Vesken er fra Cult Gaia. Jeg har kjøpt min på Retro, men den finnes også HER. 

      Foto: Victoria Nevland 

Nå skal jeg sitte å jobbe et par timer, og planlegge Bootcampen jeg skal ha i ettermiddag. Etter timen min i dag tenkte jeg å avslutte med et kveldsbad like utenfor her jeg bor. Dette forsterker bare hele sommerferiefølelsen, at man kan hoppe i havet etter jobb eller trening. Aaah, dette her altså. Jeg koser meg så! Måtte dette været vare hele sommeren <3 

Nyt torsdagen mine fine – tenk, nå er det straks helg igjen! 

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Elsker kjole tipsene dine ❤ trenger sårt og bestille fler før vi reiser på ferie. Setter stooor pris på alle tipser du om 😁

    2. Hei 🙂
      Jeg lurer litt på pulsklokken din. Har du polar V800? Jeg lurer på å kjøpe den og lurer på hvordan du liker den 🙂 Jeg lurer også på om man må bruke pulsbelte i tillegg til klokken når man trener? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg