Jeg har en innrømmelse å komme med

❤️ Movie night ❤️

Haha, dette er nesten litt ille å innrømme. De siste dagene, mens solen stråler utenfor, så har jeg vært en god del inne. Rett og slett fordi jeg har blitt hekta på dansefilmer, og filmer om turning. Hjelpes! Så når jeg ikke jobber, så ser jeg på film. Kleine, stereotypiske filmer, hvor du vet akkurat hva som kommer til å skje. Det er flaut å innrømme, men jeg ELSKER det. Jeg mistenker at det finnes flere av oss der ute, og derfor tenkte jeg å dele mine favoritter når det kommer til dansefilmer, og en solid rekke med turn-filmer også. Haha.

Er dere klare? Here we go: 

Først dansefilmene. Step up filmene er jo bare super underholdene, og hjelpes så mange det er av dem. Har du ikke sett dem så vet du hva du har å gjøre. Flashdance og Honey er også et must. Her kommer hele listen: 

  • Step up
  • Step up 2 – the streets
  • Step up revolution
  • Step up – all in 
  • Step up 3 
  • Honey
  • Save te last dance 
  • Make your move
  • Step sisters
  • Flash dance
  • Dirty dancing
  • Dance with me 
  • Bring it on 
  • Black swan 

Så var det turnfilmene. Nå kan det godt være jeg synes det er ekstra gøy fordi jeg har drevet med turn selv. Fy søren som jeg koser meg med disse filmene her. De to første synes jeg var veldig gøy, og de to siste har jeg fått anbefalt. Den siste der, Chalk it up, var faktisk bare teit – men utrolig enkel underholdning. Her kommer listen: 

  • Raising the bar
  • Full out 
  • Chalk it up 

For dem som har tilgang til Netflix USA (noe jeg ikke har) så skal disse og være bra turn-filmer: 

  • Stick it
  • Second chance 

​Har du en god dansefilm, turn eller en annen idrett? Del med meg i kommentarfeltet! Jeg elsker idrettsfilmer, og er alltid på jakt etter nye. 

 

Smiiil, Maren 

 

10 kommentarer
    1. Så deilig! Jeg selv får såååå dårlig samvittighet dersom jeg er inne når det er fint vær. Men kunne ønske det ikke var casen fordi noen ganger har jeg kun lyst til å se på film sånn som du 😛 Kjenner du deg igjen?

    2. Silje: haha ja gjett om!! Men godværet på Sørlandet vil ingen ende ta ( heldigvis ) og derfor må jeg bare ta et par inne-kosedager likevel 🙂 Jeg er jo ute store deler av dagen likevel<3

    3. du MÅÅÅ se million dollar baby, ligger på netflix!! litt mørk boksefilm med en dame i hovedrollen. hadde frysninger og tårer om hverandre. the wrestler er også en idrettsfilm, og ble nominert til en Oscar. den er ikke i nærheten av million dollar baby men verdt å se.

    4. Haha 😀 <3 Jeg elsker sånne filmer, og ser de gjerne igjen og igjen! Jeg og tvillingsøstra mi så nylig Dirty Dancing 1. Altså, den er jo bare fantastisk.

    5. dokumentaren om Crossfit som heter “the redeemed and the dominant” (lol til navnet hehe) er på netflix nå!

    6. Må ikke glemme 2?ern av både save the last dance og honey 🙂 og Fame. Og resten av bring it on filmene. Og grease 1&2. Og footloose (originalen med kevin bacon er best). Tja også kanskje magic mike filmene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg