Dette skal jeg gjøre i sommer

        Fotograf: Min fantastiske Victoria Nevland 

Jeg fikk et spørsmål i går, om når jeg skulle ha ferie denne sommeren. Jeg svarte at det hadde jeg ikke tenkt på, og det er sant. Jeg har en hverdag som flyter veldig fint, jeg gjør ting jeg liker og trives veldig godt. Jeg styrer dagene i stor grad selv, og kan kjøre ekstra på når jeg kjenner jeg har overskudd til det, og roe litt ned når jeg kjenner at det trengs. Jeg føler på ingen måte at jeg trenger noe ferie fra verken bloggen, artikler, sosiale medier eller gruppetimene mine. Jeg nyter veldig rolige dager innimellom, men kommer ikke til å ta noe ferie. 

Sommeren er alltid litt roligere når det kommer til samarbeidspartnere så det vil naturlig bli mindre jobb. Det å oppdatere blogge og snakke med dere synes jeg er en positiv ting, som gir mer enn det krever. Så hvis dere er med på at bloggingen blir litt feriepreget, med ferietrening, lett og sunn sommermat, sommerklær og hverdagsprat, så kommer jeg til å oppdatere her inne gjennom hele sommeren. Så lenge dere er her, er jeg her❤️

Jeg elsker sommer, og selv om jeg ikke skal reise noe mer, før jeg skal ha ny treningskamp i august, så tenkte jeg å lage en liten sommerliste. Min sommerliste inneholder ting jeg vil gjøre denne sommeren. Kanskje kan den gi litt inspirasjon til hva du kan gjøre hvis du også er hjemme denne sommeren: 

☀️ Morgenturer som avsluttes med et friskt bad 

☀️ Grilling, sol og bading på et svaberg 

☀️ Sene sommerkvelder med gode venner

☀️ Båttur med is-stopp på Brekkestø og bading langt til havs 

☀️ Hytteturer, med late morgener, lese bok og lave skuldre

☀️ Utetrening i sola 

☀️ Festivaler, konserter og festligheter med fine folk 

☀️ Late dager på vårt faste svaberg

☀️ Jentekvelder, med vin, snacks, latter og skravling 

☀️ Fiske, plukke krabber og nyte livet ved sjøen 

☀️ Treningseventer. Denne sommeren blir det Strongmanrun, sommerløpet og et par til 

☀️ Fjelltur på Hovden, bade i kulper og nyte livet på høyfjellet 

☀️ Utekino & piknik 

☀️ Kvalitetstid med familien 

 

Rød maxikjole // Veske Cult Gaia // Sandaler (utsolgt. Jeg bestilte disse i går. Superlekre og på salg)

Så det blir ingen sommerferie med utenlandsreise, men det blir en sommer på Sørlandet, og jeg kan ikke tenke meg noe bedre. Jeg gleder meg til å henge med dere også i sommer, jeg håper dere vil titte innom og dele litt fra sommerferien deres med meg. 

Hva er din plan denne sommerferien? Del med meg i kommentarfeltet❤️ Jeg gleder meg til å høre!

 

Smiiiil, Maren 

 

12 kommentarer
    1. Hei Maren. Så utrolig fin du var i den kjolen ☺️ Hvor høy er du og hvilken str er det, sånn med tanke på lengden til meg ☺️

    2. Ååååå Maren, du er den beste sommerbloggeren, om jeg kan kalle det det, hehe 😉 <3
      Elsker å klikke meg inn hos deg. Du har så varierte, gode innlegg! Og du stråler!!! Du er ekte, og så god! <3<3<3
      Jeg virkelig digger deg, og er så glad jeg kan klikke meg inn her hver dag i sommer! Stooor klem fra stordigger! 😉

    3. Høres herlig ut!
      Sommeren skal tilbringes på Vestlandet og på festival med gode venner og forhåpentligvis sol😊
      PS: bare å glede seg til Macklemore under palmesus neste år. Meget bra live!

    4. For en perfekt sommerplan liste. Mange herlige punkter. Jeg skal til Korfu/Albania og så er det 2 uker med ikke så mange ferie planer utenom litt hyttebesøk. Men jeg må jobbe litt med hodet og meg selv også, for jeg har jo pådrattmeg en skade og sliter med hvordan kroppen og hodet reagerer på dette. Må finne min vei liksom. Ellers skal jeg bade masse masse og kose meg så godt jeg kan. Og lese gode bøker. Klem

    5. Hei! Lurer på om du har jobbet med treningsveiledning? Kunne du fortalt litt om din opplevelse av det, hva går det ut på? 🙂

    6. Anonym: Ja det har jeg gjort. Det er spennende, det er nesten som PT bare litt mer på overflate på en måte. Der jeg jobbet gikk det ut på å vise nye medlemmer rundt, hjelpe dem med hvordan ting fungerte, og sette opp helt enkle treningsprogrammer. Dette gjaldt da friske kunder,uten skader eller andre spesielle behov. Det var også en del rydding i senteret, og være synlig / tilgjengelig for kundene. Veldig lærerikt og gøy ! Det var sånn jeg fant ut jeg ville bli PT 🙂

    7. Tusen hjertelig takk for svar ang. Treningsveiledning! 😊 Så spennende å høre om, håper du kan skrive mer en annen gang!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg