WOW, bare WOW

❤️ En helg for historiebøkene ❤️

I dag var jeg nesten fristet til å kun kjøre et gigantisk bildedryss, og thats it. For jeg vet rett og slett ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg for å beskrive denne helgen her. Det har vært så gøy!! Jeg føler meg ubeskrivelig heldig som får oppleve det, og akkurat fordi jeg så sjeldent gjør sånne ting, så blir det ekstra gøy når man først gjør det. En ting er sikkert, jeg må gå mer på konserter. Det er jo så gøy! 

Dag to på Palmesus bød på JCY, Steve Aoki, Fedde Le Grand, Ina Wroldsen og Martin Garrix. Hjelpes for en gullrekke! Samme som første dag var det masse god mat, god drikke og herlige folk. Været er helt insane og stemingen er elektrisk. Det går ikke ann å bli mer heldig med været☀️ I går fikk jeg også møtte en hel haug av lesere, og det var så sykt hyggelig. Det er rart med det, men det er kanskje enklere å si hei når man har fått litt innabords. Uansett årsak, så var det utrolig hyggelig at så mange kom å sa hei. 

Dette er to av mine aller beste venninner. De er det fineste paret jeg vet om, og jeg er så glad for at de hadde lyst å dele denne helgen med meg. Man finner ikke mer laid back, uhøytidelige, morsomme, herlige og skjønne jenter enn dette. Palmesus hadde ikke vært den samme opplevelsen uten dem. Det var så sinnsykt mange kjente på palmesus, og jeg fikk sagt hei til alt for få av dem. Men sånn er det på en så enormt stor festival. Jeg ser på sosiale medier at alle jeg kjenner har hatt en helt vilt bra helg, og jeg fryder meg når jeg ser alt alle har lagt ut om Palmesus denne helgen her. FOR en opplevelse!

Helt på slutten kom også Postgirobygget på scenen og delte masse kjærlighet og hyggelig stemning. Etterpå ble det sluppet en insane headliner for 2019. Macklemore kommer på Palmesus 2019!!!! Jeg kan jo ingen navn, men når sangene ble spilt kom nesten tårene – søk opp og hør, du kan ALLE sangene, jeg lover!!! Palmesus 2019 blir helt rått❤️

 

Dette ble mye bilder, men jeg hadde bare så lyst å prøve å dele litt av Palmesusopplevelsen med dere<3 Jeg håper du har hatt en helt nydelig helg, uansett hva du har kost deg med. Nå skal søndagen nytes også er det en ny uke. Jeg er så klar! Jeg drakk nesten kun energidrikker og drinker uten alkohol i går (ja de drinkene jeg danser rundt med på et av bildene over er alkoholfrie), så formen i dag er helt fin. Nå skal jeg jobbe et par timer, før det er ut på svabergene med en god venninne. Søndag på sørlandet på et svaberg er det beste jeg kan tenke meg! 

Jeg skal forresten ha Bootcamp i morgen ettermiddag, og deler selvfølgelig økten med dere her på bloggen også. Jeg holder på å lage den i skrivende stund, og dette blir en skikkelig råtass! Nyt søndagen mine venner, vi snakkes snart <3 

 

Smiiil, Maren 

 

 

6 kommentarer
    1. Så lurt å heller drikke litt energidrikk om man ikke ønsker alkohol men samtidig vil ha noe deilig i glasset, det skal jeg begynne med! Så deg flere ganger oppe der dere stod på palme, du så like sprudlende og blid ut som på bloggen – du skinte!
      Lurte bare på om du har kjæreste siden du forklarte at du satt på bordet for “wags”? Veldig koselig isåfall! Har du bevisst valgt å ikke dele så mye om det på bloggen for å skille privatliv og jobb? Håper det er greit jeg spør om dette, spør av av nyskjerrighet hehe! <3

    2. A: Åå for en nydelig kommentar å få, tusen takk <3 Dette var koselig!

      Hehe, ja jeg har kjæreste. Vi har vært sammen i 2,5 år. Ja det er helt bevisst <3

    3. SÅ.FINE.BILDER!
      Hvilket kamera brukte du? Du nevnte at du kjøpte et nytt!?
      Jeg har allerede bestilt billetter til neste år 😀
      Du er så fin!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg