Fotoshoot, Palmesus og fine folk

 I dag går smilet hele veien rundt – for en dag!!! Ok, la os starte fra begynnelsen. Klokken ringte 05.30, og da var det bare å sprette opp av sengen. Frokost og ut på morgentur med Leo. Litt rydding og  fiksing hjemme, steame et par kjoler og forberede en stor og gøy fotoshoot jeg har vært så heldig å være med på i dag. Deretter var det å løpe opp til sentrum, innom et par butikker for å fikse det siste vi manglet til shooten, og fikse neglene hos flinkeste Torunn på Neglehuset. Mens jeg satt der i stolen og klagde over mitt kjedelige hår, så tittet søte Solveig frem. Hun er frisør på Huset i markens (hvor min negledame også holder til) og vips flettet hun håret mitt. Så utrolig snillt❤️

Rød blomstekjole HER 

Dagens shoot var på et helt nydelig sted, med nydelige blomster, vakre trær og fine bygninger. Jeg fikk ha på meg så mye fint, og koste meg skikkelig sammen med min favorittfotograf Victoria Nevland. Hun er så magisk! Hun er både en venninne, og en utrolig dyktig fotograf. Hun er så flink med vinner, lys og alt. det beste er nok at hun er så utrolig behagelig å være rundt. En ekstra hyggelig dag på jobb. Kjolen jeg har på disse bildene var også med på dagens shoot, og dere finner den HER. 

Etterpå dro jeg hjem å hentet Leo, og vi dro for å hente palmesusbåndene våre. Vi møtte opp med flere fine folk, og palmesus-kriblingen meldte virkelig sin ankomst. FOR en helg det blir!! Jeg har kjøpt meg nytt kamera, som er like lite som mobilen min. Så nå gleder jeg meg til å dokumentere en helg HELT utenom det vanlige. 

Resten av dagen skal brukes hjemme i sofaen med min lille favorittgutt. Han er helt utslitt etter all oppmerksomheten han fikk på bystranda i dag, og ligger nå rett ut å snorker ved siden av meg. 

Hvordan har dere det mine venner? Er det noen av dere som skal på Palmesus? Det hadde vært så gøy å se noen av dere<3

 

Smiiil, Maren

 

8 kommentarer
    1. WOW, så utrolig fin kjole og farger til deg! Helt nydelig!!👌😍 Bortsett fra at det bare MÅTTE kommenteres, så må du ha en super helg – kose deg masse med Palmesus!🤗 Blir garantert bra med dette været, og 10-års jubileum!😎☀️☀️

    2. Anonym: Ååå så koselig å starte dagen med å lese dette da. Så herlig du er!! Tusen tusen takk <3 håper du får en superfin helg! Stor klem

    3. Superfine bilder!
      Lurte på om du kunne lage et innlegg der du skriver litt om hvordan du tenker når du setter sammen økter osv. For eksempel bootcampene dine eller styrkeøkter. Tenker på sirkeløktene ift. om du har et fast mønster eks: annenhver kondisjon og styrkeøvelse, eller om du tenker ny muskelgruppe per øvelse eller hvordan du setter sammen øvelsene når du lager slike sirkler. Liker veldig godt når du legger ut ferdige økter osv, det er helt supert og jeg har gjennomførte mange av de du har lagt ut. Men noen ganger har jeg behov for å velge noen øvelser selv med tanke på skade, og da lurte jeg på hvordan jeg burde tenke når jeg skal sette sammen øvelser. Og kanskje du kan fortelle litt om det har stor betydning eller ikke på utbytte av økten hvordan det settes sammen? 🙂 Da tenker jeg ikke bare på sirkeløkter men også rene styrkeøkter med vektstenger/utstyr/apparater/maskiner, eller spenst/hurtighet eller intervalløkter osv. Dette ble kanskje litt mye til et innlegg så kanskje du kan dele det opp. Men hadde vært supert om du kunne laget et innlegg om det, for jeg liker øktene dine godt, så tror jeg liker tankegangen bak de også. Hadde også vært gøy å vite hvor mye tid du bruker på planlegging av gruppetimene dine, om du er nervøs foran de, om du tenker at øvelsene og økta ikke er god nok osv 🙂 Virker som du trives godt med det, og skulle gjerne kommet på noen av timene, men bor dessverre langt unna. Stå på videre, du er et supert forbilde og en god influencer.
      Kos deg masse på Palmesus i helgen også, ser for meg det vil bli kanonbra!!!
      Klem fra fast leser

    4. Nydelig kjole😍 hvilket merke? Ser ut som den er utsolgt hos Nelly og har SÅ lyst på den!😁

    5. Hei!
      Kan jeg spørre hvilket merke kjolen er? Den er utsolgt på Nelly, men ønsker å prøve å finne den andre plasser. Den var heelt nydelig på deg!
      Takk for svar på forhånd! 🙂
      Emilke

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg