Lag ditt eget solskinn

☀️ Sometimes you have to make your own sunshine ☀️ 

God onsdagsmorgen mine venner. Først og fremst, tusen takk for finfine kommentarer på mitt Kristiansand-innlegg i går. Så gøy at så mange likte det, og vil bruke det på fremtidige Sørlandsbesøk. Det som også var superhyggelig var at flere sørlendinger som bor i Kristiansand fant innlegget inspirerende, og fikk lyst å leke turist i egen by. Så utrolig koselig! 

Gul skuldertopp HER // Lignende skjørt HER, HER og HER

I dag våknet vi opp til litt overskyet i Kristiansand, og det var det alle snakket om på morgenturen. Ja, for nå i disse palmesustider er morgenturen med Leo en veldig sosial og hyggelig greie. Det er så sinnsykt mye mennesker på bystranda, som rigger opp til årets store festival. Så vi får nye venner på hver eneste tur. I dag var det en skjønn, litt eldre mann som sa: Jaja, litt skyer gjør da ingenting, vi skaper så solskinnet selv. Var ikke det fint? Det inspirerte hvertfall meg! Så i dag har jeg på meg en knall gul solskinnstopp, og lager mitt eget solskinn. Det beste med denne toppenden koster kun 179kr!! 

Når det er sagt så tok det akkurat én time så forsvant skyene, og solen tittet frem. Så hei og velkommen til enda en dag med fullstendig sydenstemning i Kristiansand. Jeg føler jeg er på ferie i egen by, og det er så fantastisk! 

I dag skal jeg ut på et litt spennende fotooppdrag, og i ettermiddag håper jeg å få spilt inn enda flere treningsfilmer til dere. For dere som ikke har fått det med dere så har jeg nemlig postet en treningsfilm på Instagram og Facebook (kvaliteten er ikke så god, så litt usikker på om den funker på blogg, men skal prøve å legge den ut her  også) Den filmen fikk enormt god respons, og det gav meg så mye motivasjon til å kjøre på med enda flere. Tema er ferietrening, og filmene shoots utendørs, med lite eller ingenting utstyr. Høres det bra ut? 

Ha en nydelig dag, så snakkes vi senere <3 

 

Smiiil, Maren 

 

11 kommentarer
    1. Ja, det var fint sagt. Tror alle trenger en påminnelse om det. Hodet mitt sliter skikkelig om dagen, men i dag er det jibb for første gang på over 3 uker, så håper det hjelper og er en start!!!
      Kos deg med dagen din i dag. Stor klem

    2. Litt overskyet noen timer? 😅 Prøv å bo lengre nord, der vi stort sett har hatt 10-12 grader, overskyet og regn….vi har hatt TO dager med sol og over 20 grader i juni…

    3. Du er så utrolig vakker og nydelig både på utsiden og innsiden<3 Ha en superfin dag! Sommerklem fra Mallorca 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg