Good vibes only

For en herlig søndag. Sol, bad, familie, venner, egentid, bok, god mat og fri. Herlighed som jeg har kost meg. Man trenger da ikke sommerferie hvis alle helgene kunne vært som dette. Nå ligger jeg på sofaen, nydusjet og sauset inn i aftersun. Jeg er så grillet at det nesten gjør litt vondt. Jeg kom på å smøre meg litt for sent, og da hadde solen fått stekt litt for lenge. Når jeg først kom på å smøre meg var det bare velstand, både fordi jeg da var beskyttet, men også fordi jeg har funnet meg et nytt merke som jeg forguder. Dette er ikke en betalt reklame, men rett og slett bare et merke jeg MÅ tipse dere om. Både på hudpleie og solkrem. Jeg er helt forelsket i dette merke, og hver kveld er en fest når jeg kan skjemme bort huden min med fantastiske Amazing Space.

Har du hørt om merket? Det er dansk, og helt vidunderlig. Som sagt er dette ingen betalt reklame, men det er faktisk så bra at jeg ikke kan holde det for meg selv. 

Mange av dere har spurt om bikinien jeg har på bildet, og flere spurte etter hatten også etter jeg la bilde på Instagram. Hatten er fra et marked i St.Tropez i Frankrike, så den kan bli litt vanskelig. Bikinien er derimot enkel å få tak i, i tillegg er det er kjempe fin pris på den.

Bikinitoppen finner du HER, og bikinitrusen finner du HER. 

Nå skal resten av kvelden brukes foran macen. Jeg har utsatt alt for mye greier i dag, til fordel for sol og kos. Så nå er det full skjerpings i et par timer, før det blir tidlig i seng, og en tidlig start på dagen i morgen. 

Håper helgen har behandlet deg bra, og at du legger deg i kveld med bare gode følelser. Alle fortjener å kjenne på gode følelser <3

 

Smiiill, Maren 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg