På kjøkkenbenken til Maren Erdvik

I går dumpet det nyeste shapeup ned i postkassen min. Denne utgaven er litt ekstra stas, for jeg har nemlig to saker i bladet. Både min faste spalte med treningsprogram, og en sak om mitt kosthold. Saken heter “På kjøkkenbenken til” og denne utgaven er det altså mitt kjøkken SahpeUp besøker. Saken er skrevet  av Silje Bjørnstad, og jeg synes spørsmålene var så fine. Det er i grunn svar på absolutt alt om hvordan jeg spiser til frokost, lunsj, snacks og middag, hvilken mat jeg liker generelt, hva jeg alltid må ha i kjøleskapet, samt litt kostholdstips. En artig sak. 

Jeg leste saken mens jeg spiste lunsj i går, og det var da jeg kom på at dette burde jo knipses bilder av sammen. Jeg sier i intervjuet at jeg ofte spiser kyllingsalat til lunsj, og det var akkurat det som stod på gårsdagens lunsjmeny. Kyllingsalat med følgende ingredienser: 

  • Crisp salat 
  • Kylling 
  • Agurk 
  • Mais
  • Sorte oliven 
  • Guacamole (avokado, Kesam, salt, pepper og litt sitron) 
  • Fetaost 
  • Bønner 

En  digg og mettende salat. Jeg hadde også speltlomper til, og litt pesto som smaksforsterker. Nydelig! 

Jeg håper dere liker både artikkelen, og lunsjen. I denne utgaven av shapeup er det mye fokus på fargerik og sunn mat, med blant annet smoothie bowl. Jeg er utrolig glad i smoothie bowl, og fikk lov å dele oppskriften på min favoritt bowl i bladet. 

I dag skal jeg ha fredagslunsj med mamma i byen, og sannelig tror jeg ikke det må bli en juice og smoothie bowl på oss. Kanskje en rostet avokado toast også. Mmmm. Det finnes så mye god mat å velge i, spesielt lunsjmat. Uten tvil mitt favorittmåltid <3 

 

Smiiiil, Maren 

 

7 kommentarer
    1. Herlig!👌😃 Jeg skal ihvertfall løpe og kjøpe Shape-up fortere enn svint! Ønsker deg en super dag og helg, nydelige Maren!☀️🤗

    2. Hei 😍 Når vet du når treningsreisen til deg og Pia blir i 2019? Tror du den blir ca som i år, slutten av april?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg