Ferieliv, hvilepuls og smilepuls

God kveld <3 I dag titter jeg egentlig bare innom for å melde om totalt feriemodus. Her går det i late dager på stranda, god mat, flere poser chips om dagen og litt aktivitet. Det er SÅ deilig. Endelig en skikkelig ferie-ferie, med hvilepuls og smilepuls hele veien. I morgen reiser vi hjem, så fra og med mandag er jeg back on track med litt mer ordentlige blogginnlegg. Høres det ut som en god plan?

Bikini fra ByMalina HER og HER. 

Jeg tenker at det kan jo være litt herlig å se litt feriemodus også, med lave skuldre, litt mer usunn mat og kos. Det er jo akkurat det det handler om – balanse, og ja takk begge deler. Rutiner og hverdag er herlig, men det er sannelig godt med et lite avbrekk med totalt ferie også. Eller hva tenker dere?

Når vi snakker om ferie, er det flere av dere som skal reise i sommer? Kanskje noen av dere skal til Cannes? Da ville jeg fulgt med på bloggen fremover, det kommer nemlig en liten Cannes-guide veldig snart. 

Nå sitter det folk å venter på meg, og jeg må avslutte. I kveld er siste kvelden i Cannes, før vi reiser hjem til Norge i morgen tidlig. For noen herlige dager det har vært, og nå skal siste kvelden nytes <3 

Vi blogges i morgen! 

 

Smiiiil, Maren 

 

8 kommentarer
    1. Jaaa, skal blant annet til Kristiansand 🙂 Håper derfor guide komer veldig snart !! ❤️ ha en fin siste dag, fining

    2. Ville bare si at du ser så BRA og BLID ut for tiden! 😀 jeg håper du har det like flott som du serie, Maren. Du stråler! <3

    3. Ser utrolig fint ut! Mange sier det er så dyrt i Cannes/ franske riviera. Hva synes du? Måtte dere betale noe på stranden?

    4. Andrine: Jeg hadde det nesten klart, men så komme jeg alltid på mer jeg vil ha med. hehe. også reiste jeg bort, og nå regner det. men gi meg en liten uke, så skal det være klart <3

    5. Gleder meg til guide! <3 Jeg og mannen reiser 5 dager til Cannes, 3 til Nice og 2 i Monaco. Gleder meg til fantastiske rivieraen igjen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg