Slik trener jeg på ferie

Hei og god morgen<3 I dag tenkte jeg å dele et av mine favoritt-programmer som jeg trener når jeg er på ferie. Det krever null utstyr, er enkelt å gjennomføre og trener hele kroppen. Høres det bra ut? Let´s go

Ferie øvelser: 

  • Utfall bakover 
  • Strake pushups
  • Burpees
  • Hopp i trapp 
  • Gående planke
  • Pushups alternativ 2 
  • Løp i trapp
  • Dips 

Under kommer bilder av hver av øvelsene: 

1. Utfall bakover 

2. Strake Pushups 

3. Burpees

4. Hopp i trapp

5. Gående planke 

6. Pushups mot enn høyde (litt lettere variant)

7. Løp i trapp 

8. Dips 

Jeg kjører som oftest hver øvelse 10-12 repetisjoner, 3-4 sett pr øvelse. Jeg har valgt to ulike pushups varianter fordi det ofte blir mye mer belastning på ben på ferie (man går mye osv) og dermed får bena kjørt seg mye mer enn overkroppen. Jeg kunne selvfølgelig prøvd meg på enda flere strake pushups, men jeg vet med meg selv at det går utover teknikken rimelig kjapt, fordi jeg ikke er sterk nok. Derfor starter jeg med strake, og går over på å gjøre dem mot en høyde etter hvert. 

Håper dette programmet var til inspirasjon til din trening på ferie, eller kanskje bare hjemme i hagen i sommer. Det kan selvfølgelig også gjøres på et treningssenter. Jeg har et treningsprogram med små Abilica-strikker også klart det til dere, så det skal dere også få veldig snart. 

Ha en nydelig dag mine venner <3 

 

Smiiil, Maren 

 

9 kommentarer

Siste innlegg