Kofferten pakkes på ny

God morgen fra en litt småtrøtt Maren. Jeg har en hektisk dag på planen, så det var bare å sprette opp av sengen, og få i seg dagens første kaffekopp. Jeg er ikke helt ferdig med å pakke ut fra Geilo, men er allerede i gang med å pakke en ny og litt større koffert. I morgen er det nemlig ny reise på gang, og denne gangen inneholder kofferten lette sommerkjoler, bikini, bøker og solkrem. Litt treningsklær er selvfølgelig også med. Litt ferietrening skal jeg få til – og selvfølgelig dele med dere. Destinasjon for denne turen er deilige Cannes, i Frankrike. 

Har du et Cannes-tips til meg?

Det skal bli å godt med noen rolige, avslappende dager, hvor sol, strand, god mat, og venninnekos står i fokus. Vi skal bo i en nydelig leilighet i et veldig fint område. Jeg har vært i Frankrike veldig mange ganger før, men aldri bodd i Cannes før. Så hvis noen av mine lesere er kjent der så kom veldig gjerne med tips.

  • Gode spisesteder, koselige cafeer +++
  • Freshe butikker, gjerne små fine nisje-butikker 
  • Fine steder å ta seg en treningsøkt (en park / løpe langs strandpromenaden feks)
  • Steder som er verd å besøke
  • Og ellers alle andre Cannes-tips 

Jeg gleder meg til å se om det titter inn noen gode tips til hva man må få med seg når man er i Cannes. Jeg gleder meg også veldig til å oppdatere dere fra Frankrike med litt ferietrening, masse inspirerende god mat, ferieliv, og kanskje litt annerledes antrekk enn bare treningsklær. 

Vi snakkes senere dere <3 

 

Smiiil, Maren 

 

10 kommentarer
    1. Ta turen opp til prinsepalasset 🙂 Oppå der er det mange små koselig gater med butikker også 🙂 Virkelig verdt besøket!

    2. Strandpromenaden er fint og løpe og utenfor der hvor filmfestivalen er er det sånt mykt underlag. Fint sted å gjøre øvelser. Ellers er gamlebyen sykt koselig😊

    3. Så herlig dette høres ut som. Har dessverre ingen Cannes tips å komme med, men gleder meg til å se hvordan ferien din var der. Virker som et magisk sted. Og kanskje få noe reisetips til Cannes for en senere anledning!!!! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg