Ferietrening med 120 jenter

Jeg lovte dere å dele ferietreningen jeg hadde på ShapeUp Convention med dere, og her kommer den. Denne timen ble gjennomført med over 120 jenter i salen, fy søren for et kick! Ferietrening for meg er trening som er enkel å gjennomføre, krever ikke mye utstyr, er effektiv og unnagjort på relativt kort tid. Med disse punktene i bakhodet ble følgende øvelser satt opp:

  • Hoppende knebøy med strikk 
  • Hofteløft med strikk
  • Planken  
  • Utfall bakover 
  • Roing med strikk 
  • Shuttle runs 
  • Pushups 
  • Bensenk 
  • Burpees 
  • Jumping jacks 
  • Amerikanske situps 
  • Skøyte hopp 

Vi gjennomførte 1 minutt pr øvelse, og tok 30 sekunder pause. Det er én måte å gjøre det på, men husk at du kan variere dette akkurat slik du selv ønsker. Jeg liker veldig godt å kjøre 45 sekunder jobb og 15 sek pause også. Litt kortere arbeidstid, og påfølgende litt kortere pause. 

Dette er mange øvelser, og du kan med fordel dele den i to, og kjøre 5-6 øvelser den ene dagen, og 5-6 øvelser en annen dag. Tanken bak å kjøre så mange øvelser/stasjoner var å gi flest mulig ferietrenings-tips til deltagerne. 

Nå skal jeg straks krype under dynen her, kroppen er helt totalt tom. Jeg har en ny Bootcamp som venter i morgen, så her er det bare å hvile mens man kan. Ha en deilig og avslappende søndagskveld dere<3 

 

Smiiil, Maren 

 

 

 

3 kommentarer
    1. Tusen takk for ein fantastisk time! Det og få kvar og ein til og føle seg sett blant 120 andre kan ikkje vere lett, men det klarte dåkke! Hadde gleda meg til den her timen lenge og den var endå betre enn forventa, ein av dei aller kjekkaste og mest inspirerande timane eg har vore på!

    2. Annette: Ååå, FOR en nydelig melding å få!!! Tusen tusen takk. Det betyr så mye å høre slikt etterpå, for det er akkurat det man ønsker som trener, å se alle og at alle skal sitte igjen med en god opplevelse <3 Tusen takk, og god klem til deg <3

    3. Takk for en helt rå time! Dere var så flinke å gå rundt og motivere alle – og økten i seg selv var beinhard, men veldig moro. Takk for turen! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg