Et hvitt sommersmil

Husker dere at vi snakket litt om tenner og tannbleking før jul en gang? Jeg delte til og med at jeg i mange år hadde et litt kjipt forhold til mine egne tenner. Jeg ler litt av det nå, fordi det er så lenge siden, men på den tiden det var aktuelt lo jeg overhode ikke. Jeg hadde et enormt overbitt, og det medførte litt trøbbel. Nå er alt rettet for lengst, men det var mange år med regulering, strikker og bøyle. Altså angående det med bøyle, dere som vet – dere vet. Fy søren…. 

Uansett, tenner har liksom alltid vært en greie for meg, og når jeg da fikk tilbud i desember 2017 om å teste White One Tannbleking, så måtte jeg bare slenge meg på. Jeg har alltid ønsket meg rette, pene, hvite tenner. Nå er de tilnærmet rette, og faktisk ganske så hvite takket være White One. Jeg testet sist i starten av desember, og nå er jeg i gang med ny runde. 

Slik brukes de ulike White One produktene:

Tannblekingspennen: Når du skrur på enden av pennen kommer en gelé ut av kosten. Smør et tynt lag med geléen på fremsiden av tennene dine, og la det virke i 30 minutt. Så skyller du det av igjen, og skyll munnen din godt. Blek tennene 20-30 minutt én gang daglig i 14 dager for maks effekt. 

Blue Light. Denne gir dobbel effekt av tannblekingen, og er derfor smart å gjøre i tilegg til pennen. Jeg ler og ler, for jeg ser så ubeskrivelig rar ut med denne i munnen, og han er hjemme holdt på å le jeg ihjel når han så meg. Det er altså liten lampe med batteri som du kan skru på og bite rundt. Ha gjerne lyset på i munnen like lenge som tannblekingen skal virke.

Tannblekingskrem. En tannkrem som du gjerne må bruke både før og etter behandling. Bruk den før behandlingen, fordi man skal ha helt rene tenner når geléen påføres, og etter behandlingen bør den brukes for å opprettholde fargen lengst mulig!

En heftig rabattkode: 

Disse produktene kan også kjøpes hver for seg, så du må ikke ha alt. Tannblekingspennen fungerer som bare det alene også, men lyset gjør behandlingen ekstra effektiv, og tannkremen hjelper virkelig med å opprettholde den hvite fargen etterpå. Jeg har en rabattkode på 50% til dere, og det hjelper jo på en god del. Bruk koden MAREN50 og vips flyr 50% av prisen.  Dette er en EU-godkjent tannbleking, og en av de aller mest solgte tannblekingene til hjemmebleking. 

Dere kan lese mer om alle tannblekingsproduktene, og bestille dem HER. 

Jeg bruker jo som dere vet også litt Betakaroten nå på sommerstid. Jeg brukte det før Kypros i april, og fortsatte å bruke det etter jeg kom hjem. Nå har vi hatt mye godt vær på sørlandet – men brunfargen min er likevel helt drøyt mørk og jevn. Jeg har enda ikke *bank i bordet* fått noe soleksem, på tross av at jeg har vært svært plaget av det tidligere. Sjekk ut Betakaroten HER. og vet dere hva – rabattkoden gjelder der også. MAREN50 gir deg halv pris på Betakaroten. 

I skrivende stund sitter jeg faktisk på Gardermoen, på vei hjem etter en legendarisk langhelg på Geilo. ShapeUp Weekend leverte som bare rakkeren, og nå er jeg akkurat så sliten, utkjørt, glad, full av endorfiner og fornøyd som jeg håpte jeg skulle være etter endt helg. Jeg har holdt masse timer, møtt uendelig med spreke jenter og bare kost meg noe helt vanvittig. Jeg har fått mye meldinger fra dere om jeg kan dele alle øktene jeg har holdt, slik at dere også kan teste programmene. Det kan jeg selvfølgelig – gi meg en liten dag, så skal jeg få det på plass. 

Nå må jeg løpe til gate her. Ha en deilig søndagskveld dere<3 

 

Smiiiil, Maren 

 

 

 

1 kommentar
    1. Jeg har aldri kjøpt noe skjønnhetsprodukter som har vært reklamert for av bloggere/kjendiser. Klarer liksom ikke helt å tro på at produktene faktisk er gode, og at de ikke bare gir god reklame for pengene sin skyld (selv om mange hevder de ikke gjør det). Men siden jeg har såpass stor tiltro til deg og det du fronter, valgte jeg for en stund siden å bestille betakaroten. Og er veldig fornøyd! Kan ikke si at jeg er blitt veldig brun, men er ikke like hvit som jeg pleier. Så det er jo eg pluss!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg