Det er en stor ære

I dag var det endelig min tur til å holde timer, og gjett om jeg har kost meg. Hele kroppen verker, stemmen er borte og lykkebarometeret er sprengt – akkurat slik det skal være etter en liten maratondag på ShapeUp Weekend. Fy flate for en kul dag, for en rå gjeng med jenter og for et opplegg. Jeg har fått lov å kose meg med vektvest-time, ferietrening og en liten tur opp på hovedscenen for en heftig HIIT-økt. Artig, artig! 

I tillegg har det blitt både en liten fjelltur, masse kvalitetstid med fine folk, en haug av nye bekjentskaper og masse god mat. Nei for en dag altså, jeg tror faktisk ikke jeg kan tenke meg noe bedre enn dette her. Vet dere hva det aller beste er – dette er faktisk jobben min! Jeg føler meg enormt heldig som har muligheten til å ha dette som jobb. Det gir så mye mer enn det tar, og jeg storkoser meg når jeg får lov å spre treningsglede til så mange fine folk. Det er rett å slett en ære å få lov å være en del av dette! 

I dag har kamera gått varmt, og jeg kjører nytt bildedryss fra dag 2 på ShapeUp Weekend. Først kommer bildene fra vektvest-timen hvor Kristin Birkelund og jeg fikk kjøre en helt rå time sammen med en flott gjeng jenter. Siste bilde er selve treningsøkten, så den må dere gjerne kopiere. Bare husk at økten ble gjennomført med en 10kg vektvest på samtlige jenter. Vi kjørte stasjoner med 45 sek jobb, 20 sek pause. 3 runder. 

Neste bolk med bilder er fra ferietreningen jeg hadde samme med Pia Seeberg, denne var innendørs med hele 120 (!!) deltagere. Fytti grisen så kult det var, for et kick!!!! Dette er nok grunnen til at stemmen min nå er totalt borte. Selv om jeg bruker mikrofon så blir jeg så sinnsykt gira, og tar helt av. Så da blir dette resultatet. 

Ellers bød denne lørdagen på masse sosialt, og jeg fikk hilst på så mange Instagram-venner. Blant annet Gunn Narten, som er en av dem jeg snakker mye med, og synes er helt ubeskrivelig skjønn. Det var så herlig å oppdage at hun er akkurat like fin i virkeligheten også – både inni og utenpå. Ellers fikk Kristin og meg oss en bitteliten topptur, rett og lett bare for å ta en mini-timeout og få litt luft. Vi satt oss ned på toppen, pustet, skravlet og nøt utsikten over vakre Vestlia. Fint eller hva? 

Jeg er så takknemlig for å være en deal av Abilica-teamet og at jeg får være en del av den rå instruktør-gjengen under ShapeUp Weekend. Jeg håper dere synes det er litt gøy å følge med på oppdateringer herfra. Kanskje noen av dere er her også? Hvis ikke du er her, så håper jeg at du kanskje kunne tenke deg å bli med på ShapeUp Weekend til neste år? Jeg garanterer deg at det er helt ufarlig, veldig gøy, sosialt, overdose av treningsglede og bare helt herlig. 

Nå er jeg langt på overtid til litt sosialt med Abilica og ShapeUp gjengen før middag, så nå må jeg avslutte her. Vi snakkes <3 

 

Smiiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Virker supergøy. Sykt bra jobbet, for jeg er kjempe sikker på at dere motiverte jentene deres dødsbra. Klem

    2. Herreguuud så råå du er Maren!! Dette så ut som en perfekt helg, med masse energi, treningsglede og fine mennesker 😀 Håper jeg får blitt med til neste år altså!!

    3. Det var kjempemoro på time med 10 kg. vektvest, disse jentene motiverte til full innsats hele veien gjennom😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg