ShapeUp Weekend

ShapeUp Weekend – lets´go

Hei dere. Litt sen oppdatering herfra. I dag startet nemlig reisen mot Geilo og ShapeUp Weekend. I skrivende stund sitter jeg på Kjevik flyplass, klar for første etappe som tar meg til Gardermoen. Fra Gardermoen er det flytoget til Oslo sentrum, og videre litt ut av byen hvor jeg skal sitte på i en bil opp til Geilo, med en finfin gjeng fra Abilica. 4 gode timer i bil med en så bra gjeng kan ikke bli annet enn bra – selv for meg som ikke er spesielt glad i å kjøre bil. 

    Fotograf: frode Vestgarden

I kveld blir det middag med ShapeUp & Abilica gjengen, før det braker løs i morgen. Jeg er så spent og gira for denne helgen. Jeg gleder meg så til å treffe flere hundre likesinnede friskuser, catche opp med kjente fra treningsbransjen, delta på mye artig og selvfølgelig til å holde mine egne timer. Jeg har holdt time for 50 stykker før, men denne gangen skal det nesten tredobles i antall på én og samme time. Puh! Jeg er som sagt litt spent, men jeg gleder meg aller mest. 

Nå må jeg straks løpe avgårde her, det blinker boarding og jeg har litt å pakke sammen før jeg er klar for å gå ombord. Jeg oppdaterer dere masse i løpet av helgen. Sjekk gjerne innom Snapchat og Instagram, der blir det hyppigere oppdateringer. Dere finner meg på marenerdvik

Vi snakkes snart! 

 

Smiiil, Maren 

 

 

6 kommentarer
    1. Hei! Leste i et tidligere innlegg at du likte å lese Jo Nesbø og Jørgen Jæger osv. Vil bare tipse deg om bøkene til Trude Teige som er i samme stilen som Jørgen Jæger, kjempegode bøker som slukes! 🙂

    2. Anonym: Det har jeg ikke 🙂 Bruker bare flere. Victoria er alltid på ShapeUp shootene og flere andre store ting, også Bruker jeg litt andre innimellom :):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg