Hjemmetrening på stuegulvet

Fargefest fra Adidas 

God tirsdagmorgen dere. Jeg sitter i sofaen og nyter en stor skål med cottage cheese, yoghurt, frukt, nøtter og bær. I dag har jeg, tro det elle ei, klart å få til en hjemmetrening – og det var så herlig. Jeg synes det er litt vanskelig å motivere jeg til å trene hjemme i egen stue, men i dag fikk jeg det til. Jeg tror løsningen er å ha en klar plan på akkurat hva du skal gjøre, da blir det så mye enklere å bare gjennomføre. 

Min økt i dag så slik ut: 

  • 10 knebøy 
  • 10 utfall bakover (på hvert ben)
  • 10 skulderpress
  • 10 stående roing 
  • 10 kettlebell swing 
  • 10 pushups 
  • 10 strakmark 

Jeg kjørte denne sirkelen 3 runder. Kjapt, effektivt og digg. Jeg hadde en fin miks av egenvekt, hater og kettlebells. Jeg brukte 8 kg på skulderpress og roing, 10 kg på Strakmark og 8 kg på kettlebells. En relativt rolig økt, men det føltes bra og det var akkurat den “god følelsen” jeg var på jakt etter i dag. Jeg er litt redusert i formen, med bittelitt sår hals, så nå rett før ShapeUp Weekend risikerer jeg ingenting. Livredd for å bli syk før den helgen der. 

Sjekk gjerne Snapchat for bilder og videoklipp av økten min. Dere finner meg på marenerdvik 

ADIDAS FAVORITTER:

Jeg har bestilt meg to nye freshe jakker fra Adidas, og jeg har gledet meg til. vise dere dem. Den ene er en fargefest, og kan brukes begge veier. Enten kun sort med hvite striper, eller med full blomterfest. Den andre er i en pudderrosa nydelig farge, og den har jeg allerede brukt flere ganger. Disse jakkene er perfekte til og fra trening, eller som fritidsjakke. Begge er fra Junkyard, og dere finner den blomstrete som kan brukes begge veier HER, og den pudderrosa HER. 

Rabattkode: 

Dere får 15% rabatt ved kjøp over 500kr. Koden er: MARENE15 . Koden gjelder kun frem til 10 juni, så her er det bare å være rask hvis du ønsker å benytte deg av koden. 

Nå skal jeg avgårde til frisøren, og rett videre å gjøre litt ærend i byen. Vi snakkes dere, ha en nydelig dag så lenge <3 

 

Smiiiil, Maren 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg