En søndag full av barndomsminner

Jeg smiler fremdeles etter den søndagen vi hadde i går. Vi dro ut i båten tidlig, og brukte hele dagen sammen. Hele familien på tur, både store og små. Vi kjørte rundt i båten, og endte opp hos min tante på deres fantastiske hytte ved sjøen. Der ble det masse bading, fisking, trekke krabbeteiner, god mat og hygge. Jeg har så mange fantastiske barndomsminner fra det stedet, og det var utrolig koselig å se min lille nevø og niese kose seg akkurat like mye, og lære like mye spennende som jeg gjorde når jeg var liten. Nostalgi på høyt nivå<3

Jeg lagde en bikiniguide til dere HER for en liten stund siden, og nå har flere av de bikiniene jeg bestilte kommet. I går hadde jeg på meg den rustrøde bikinien, og er så fornøyd med den. Den er fra Nelly, og kostet virkelig ikke mye. Dere finner overdelen HER til 199kr, og underdelen HER til 169 kr. 

Litt annerledes, og fin i fargen. Hva synes dere? 

Jeg føler jeg har vært på ferie i helgen jeg, selv om jeg bare har kost meg i egen by. Heldigvis fikk jeg gjort unna en god del jobb i går kveld, og det var godt, for nå venter en hektisk uke. I dag har jeg en full dag, og avslutter med min egen gruppetime i kveld. Jeg har faktisk prøvd å filme programmet på forhånd slik at jeg kan lage en film og vise dere økten jeg skal kjøre på gjengen min i kveld. 

Tirsdag og onsdag forsvinner også til mye jobb, før jeg reiser til Oslo på torsdag og videre til Geilo. På Geilo er det ShapeUp Weekend i helgen, og jeg skal holde både Vektvest-time og sirkeltrening sammen med Kristin Birkelund, og ferietrening sammen med Pia Seeberg. Det blir så gøy! 

Håper du har hatt en nydelig helg i solen, og er klar for en ny uke. Jeg ønsker deg en nydelig mandag <3

 

Smiiil, Maren 

 

 

3 kommentarer
    1. Anonym: Ja det er herlig på sjøen. Tror nok mange koste seg med sjøen i helga 🙂 Dette er helg da, ukedagene mine ser ikke slik ut 🙂 men absolutt, jeg føler meg super-heldig som har mulighet til å bli med på båttur og har en familie å være sammen med <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg