La oss snakke sommerplaner

☀️ Siste dagen i mai ☀️

Takk for fine meldinger som kom i går, avgjørelse er tatt og det føles bra – mer om det senere. I da nyter jeg månedens siste dag sammen med en god venninne på et svaberg. Dette har blitt min nye avkobling og restitusjon. Et par timer på et svaberg, med noe god snacks, kald drikke og en god bok, og jeg er totalt zen. I dag blir det noen korte små timer, fordi jobb kaller på oss begge to i ettermiddag, men litt er så mye bedre enn ingenting. 

Jeg har nå kommet til siste boka så langt i serien til Jørgen Jæger. Jeg har sagt det før, og sier det igjen – han er sommerens store helt for min del. Når jeg er ferdig med den jeg leser nå, så er planen å begynne helt fra start og lese hans aller første bøker. Jeg gleder meg! 

Hva leser dere i sommer? 

Nå er det på tide å nyte siste rest av dagen på svaberget her, før jeg skal holde gruppetime, ha et skypemøte og en hel kveld med mail, fakturering, regnskap og diverse planlegging venter. Jeg planlegger å sette meg ut på verandaen å jobbe, jeg har nemlig skygge der på ettermiddagen og da er det så valgt og godt å sitte der å jobbe. 

Hva er deres plan for denne torsdagen? Og hva er sommerplanene dine? Det er jo så artig å høre! Skal du reise bort, nyte sommer i Norge eller kanskje blir det en skikkelig jobbesomme? Del i kommentarfeltet <3 

 

Smiiiil, Maren 

 

9 kommentarer
    1. Så spennende. Gleder meg til å høre.
      Høres ut som en perfekt formiddag, skulle ønske jeg bodde på sørlandet og nærme svaberg nå.
      I sommer skal jeg enten til Albania eller Korfu med 2 venninner. Og så håper jeg på en fjelltur og en tur på hytta. Ellers har jeg veldig lyst på en roadtrip til Kristiansand faktisk.
      Bøker, jeg elsker å lese bøker og spesielt på sommeren. Nå koser jeg med bok på balkongen på kvelden og det er så digg. Har også ikke sol der etter kl 15. Jeg husker ikke navnet på boken, men kanskje jeg skal begynne på Jæger serien?! Og så står Postkort fra Hellas på ønskelisten. Lucindas hemmelighet anbefaler jeg om du ønsker en søt men også litt dramatisk roman. Klem

    2. I sommer skal jeg først til New York (allerede neste uke), en liten uke til Lofoten og den 25 august skal jeg til Kroatia en uke, nærmere bestemt Brac og enda nærmere – treningsreise med deg og Pia, så jeg gleder meg stort:) Ellers skal jeg jobbe, håpa på deilig vær her i nord og være masse ute:)

    3. Siden du liker bøkene til Jørgen Jæger anbefaler jeg deg å sjekke ut Christina Ohlson sine bøker! Fantastisk god krim. Men start fra bok en, jeg leste bok fire først og det ødela litt for de første bøkene, siden man vet om ting går bra eller ikke 😂 tror de er på tilbud hos ark nå til 69 kr og tre for to i tillegg.

    4. Leser veldig mye forskjellig for tiden.alt fra Haruki Murakami og klassikere som Jane Eyre og Pride and Prejudice til feel good chick-lit og krim. Har imidlertid tenkt å lese hele Harry Hole-serien på nytt siden det er tolv år siden jeg leste min første Jo Nesbø-bok og nå husker jeg jo fint lite av bøkene. Innimellom sniker jeg inn noen lettere feel good bøker for å få litt variasjon. Anbefaler nok en gang bøkene til Torkil Damhaug – tror du ville like dem 🙂

    5. Vi skal til utlandet og få eggdonasjon! Så blir en tankefull sommer med endel følelser og sånt! Blir nok å lese en god del bøker for å få tankene over på noe annet i blant 🙂

    6. Har svært lite planer for sommeren, siden jeg er gravid og ikke orker så mye. Det blir mye jobb og en uke ferie hvor jeg håper å få gått lange turer og slappet av 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg