Kan man ønske seg noe mer?

☀️STAYCATION ☀️

I går var soledagen med stor S. Vi rigget oss i stand tidlig, og hadde en hel dag på svabergene, med sjøen som aller nærmeste nabo. Vi hadde med oss så utrolig mye godt, og det var så koselig. Dette er dager man husker, som man putter i minneboken og tar frem når de mørke og kalde høstdagene kommer. Gode venner, sol fra skyfri himmel, varmt, masse god mat, lave skuldre, latter, bading og bare lykke overalt. Denne dagen er jeg så takknemlig for, og jeg håper sommeren fylles med mange mange flere. 

Er ikke Staycation et artig ord forresten? Det er når du føler du er på tidenes ferie (vacation) men faktisk bare er hjemme. 

Det var litt av en meny for oss, men nå skulle vi jo være der fra tidlig formiddag til sent på ettermiddagen. Da kreves det litt påfyll. Vi hadde kyllingsalater med pesto, aioli og ferskt brød. Smoothie, Vannmelon, jordbær, moreller og ananas. Chips og iskald Pepsi max. Piknik på svaberg er absolutt å anbefale. Vi hadde med oss en kjølebag, noe som er genialt slik at både mat og drikke holder seg i solsteken. 

Jeg skrev på Snapchat i går at jeg nesten hadde årets første bad, og det er fordi det var ingen svømmetak, men mer en slags blanding av å dyppe seg nedi, og sprute vann over hele seg. Haha. Pingla! I dag står båttur på planen, og forhåpentligvis får jeg en ny sjans på å imponere litt mer på badefronten. 

Jeg håper dere er flere som nyter disse deilige sommerdagene. Norge er jo rene syden om dagen, trenger ikke reise bort nå. Nå skal jeg bruke noen timer på litt jobb, med planlegging av både egne timer og siste finish på timene til ShapeUp Weekend på Geilo om et par uker. Jeg skal holde 3 timer, og gleder meg veldig. Ser jeg noen av dere der? 

 

Smiiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Hei Maren!
      Håper du nyter sol dagene – plutselig er de over! Jeg skal til Kristiansand i sommer og lurte på om du kunne laget en «guide» på hvilke steder som selger sunn og næringsrik mat… samt steder som er vært å besøke eller gå turer! Har sett du er på steder med store svaberg & fyrtårn:) Såå fint! Krysser selvfølgelig fingrene for at været holder seg helt til kommer på besøk, sørlandet er vakkert!!

    2. Andrine: Så gøy du spør, jeg jobber med det nemlig. Det ble litt større enn jeg hadde tenkt, da jeg tar med litt mer enn bare sonen restauranter. så stay tuned – det kommer veldig snart 😀

    3. Andrine: Hvis du vil ha sunn mat du kan ta med deg f.eks. på stranden anbefaler jeg deg å svinge innom reboost kaffebar i sørlandsparken 😍 sunn mat og drikke til en billig penge 🌯☕️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg