Takk for at du ser meg

Nå sitter jeg i sofaen etter enda en gruppetime med mine super-jenter. Jeg er så takknemlig for at alle disse herlige jentene har lyst å trene med meg, og hver eneste uke dukker det opp nye jenter. I dag hadde vi første økt utendørs for sesongen, og det var så deilig. Strålende vær, god temperatur og en gjeng med jenter som gav alt, og litt til. 

En ting er at jeg lager en treningsøkt og gjennomfører timen, men det som er så mye viktigere er den kontakten jeg får med deltagerene. Meldingene de sender i ettertid, samtalene vi har, og at jeg får lov å bryte meg inn i intimsonene deres underveis i økten, pushe dem og få komme så nært på dem. Det er litt av en tillitserklæring, og jeg tar det overhode ikke forgitt. Etter timen i dag fikk jeg noen meldinger som virkelig satte spor. En lengre melding som rørte meg veldig, og en kort melding som sa så enormt mye. På den korte meldingen stod det: Takk for at du ser meg <3 

Det er akkurat det som er så fint, og ikke minst viktig for meg som trener, spesielt som gruppetrener for en stor gruppe. Det å se hver og en deltager, og få dem til å kjenne at du ser dem. Det er viktig for meg at hver deltager vet at det betyr noe for meg at akkurat de kom på min time. 

Jeg knipset et par bilder etter økten i dag, og tenkte jeg kunne dele økten med dere. Her har dere dagens øvelser: 

  • Hoppende knebøy med strikk rundt knær
  • Bakkeløp
  • Gående utfall
  • Shuttle run
  • Planken
  • Burpees
  • Thrusters med 6 kg hantel
  • Knebøy med 5kg ball (kaste ballen til partner, ta en knebøy med ballen, og kaste tilbake)

Vi kjørte 1 minutt arbeid på hver stasjon, og 30 sekunder pause mellom hver post. Når alle 8 øvelsene er gjennomført er det én runde. Vi hadde 3 slike runder. 

Jeg har vært i treningsbransjen i 10 år, og jeg har opplevd så mye fint. Det slutter aldri å overraske meg hvor sterke bånd man kan knytte gjennom fysisk aktivitet, og jeg skal være takknemlig for hver eneste dag jeg får lov å kalle dette jobben min <3 

 

Smiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Du inspirer så mye Maren! Skulle så ønske jeg bodde i Kristiansands-område sånn at jeg kunne vært med på trening med deg, men hvem vet: kanskje en gang 🙂 Du er rå, stå på videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg