Endelig er tiden inne

I morgen er dagen endelig her dere, da sendes nemlig min egenkomponerte BoostBox ut til alle som har bestilt den. Jeg er så spent, og gleder meg skikkelig. Har du husket å bestille din? 

Jeg mottok boksen min i går, og det var så gøy å åpne den og se på alt innholdet. Jeg kan faktisk ikke tro at man får alt dette, til kun 289kr, pluss frakt på 75kr. Totalt 364kr. Alle som bestiller for første gang får i tillegg en overraskelse på drøye 200kr, som en ekstra liten velkomstgave. Jeg har fortalt dere en god del om Boostbox før, men la oss ta det en gang til. 

Hva er en BoostBox?

Boostbox er en månedlig pakke proppet med spennende overraskelser. Boksen varierer fra måned til måned, og har ulike temaer hver gang. Boksen kan for eksempel inneholde sunn snacks, treningsklær, treningsutstyr, proteinbarer, sunne kakemikser, sukkerfritt godteri, kosttilskudd, proteinpulver, vareprøver, oppskrifter, treningsprogram og mye mer spennende. Hvor gøy er ikke det? 

En boks bli levert hver måned, og sørger for at treningsmotivasjonen din får et skikkelig boost! Har du lyst å bli med i Boost Box gjengen og starte hele motivasjons-festen med en pakke som jeg har satt sammen? Da er det bare å klikke seg inn HER og bestille mai-boksen. 

Boksene sendes som sagt ut i morgen dere, så nå er det bare å glede seg <3 

 

Smiiil, Maren

 

3 kommentarer
    1. Så gøy – er boksen hver måned fra deg, eller er det bare denne måneden at du har satt den sammen / inspirert til deg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg