HIPP HIPP HURRA

❤️ HIPP HIPP HURRA ❤️

Gratulerer så mye med dagen <3 Jeg håper din 17 mai har vært helt nydelig, og at du har kost deg masse sammen med folk du setter pris på. Vi hadde en rolig start med en rask treningsøkt og litt avslapning hjemme, før familieselskap stod for tur. 

Mamma og jeg har en koselig tradisjon med at jeg kommer opp til henne på morgenen, også hjelper hun meg på med bunaden, før i rusler gjennom sentrum sammen. Lite gir meg så 17-mai stemning som den rusleturen der. Det er alltid masse kjente, mye å se på, masse blide mennesker, is, ballonger, flagg og bare kos. I dag ble det til og med tid til en liten #bunadpullup på veien. 

På ettermiddagen ble det en tur ut for å treffe litt venner, og skåle i bobler. Vi har vært på M-beach Club og der var det helt magisk stemning. Fy søren så gøy! Nå er jeg hjemme en liten tur for å lufte Leo og skifte ut av bunaden. Jeg elsker bunaden min, men etter en lang dag i stakken er det en befriende følelse å få den av.  Noen som kjenner seg igjen? 

Bunaden min er en Vest Agder bunad. Den er litt ekstra spesiell for meg fordi mamma har sydd den til meg <3  Er det flere av dere som har bunad? Hvilken bunad har du? 

 

Smiiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Så herlig og jeg elsker denne dagen. Jeg har kost meg i hele dag men nå var det godt å få på seg koseklær. 14 timer i bunad. Men jeg elsket det. Første gang i bunad, og jeg følte meg såå fin. Bærums bunad har jeg. Jeg har kost meg med både venninner og familie, helt perfekt.
      Så flott du er i bunaden din.
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg