Slik trener du effektivt utendørs

Er dere klare for en annerledes, morsom og effektiv utetrening? Her kommer et treningsprogram, og for å gjennomføre det er det bare å finne nærmeste tømmerstokk og kjøre på. Vel vitende om at det ikke akkurat ligger å slenger tømmerstokker i helt passelig størrelse overalt så kan tømmerstokken fint byttes ut med en ryggsekk du har fylt med litt tunge ting du finner, et par fylte store flasker eller noe annet du har tilgjengelig. Det aller gøyeste hadde selvfølgelig vært om du var på tur et sted eller kanskje på hytta og faktisk fant deg en stor stokk.

Øvelsene er som følger: 

  • Utfall med stokk over hode
  • Frontbøy 
  • Skulderpress
  • Hip thrust
  • Knebøy / Back-squat
  • Utfall med stokk på skuldre
  • Step-up

Her kommer øvelsene med bilder av utførelse på hver av dem: 

1. Utfall med stokken over hode

2. Frontbøy 

3. Skulderpress 

4. Hip-thrust 

5. Knebøy / Back squat

6. Utfall med stokk på skuldre 

7. Step ups 

Slik gjør du: 

Kjør 10 repetisjoner pr øvelse, 3 sett av hver øvelse. Gjør deg ferdig med en og en øvelse før du går videre til neste. Dette er øvelser som trener hele kroppen, og gir deg en solid styrkeøkt. I tillegg får du sol og frisk luft som en bonus – det kan jo ikke bli bedre! 

Hvis du finner deg en tømmerstokk og kjører denne økten – så vær så snill å tagg meg i et bilde på Instagram. Det gjelder forresten andre ting også. Hvis du har blitt inspirert av trening fra bloggen, lager en oppskrift herfra, eller bare ett eller annet som er relatert til, eller inspirert av meg, så vær så snill å tagg meg. Jeg synes det er så fantastisk gøy å se <3 Tag med @marenerdvik eller #marenerdvik 

 

Smiiil, Maren 

 

 

3 kommentarer
    1. Jeg har lest bloggen din helt fra begynnelsen og fra dag 1 har du vært en stor inspirasjon for meg. Du inspirerer meg til å variere treningen, kosthold, pushe meg selv og til å nyte de små øyeblikkene i hverdagen å så utrolig mye mer. Nå har jeg begynt å spare i håp om at jeg skal tørre å melde meg på en av dine treningsreiser. Tusen takk for at du deler så mye av deg selv ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg