WEEKEND VIBES

Denne helgen her har vært så herlig, og heldigvis er det ikke slutt enda. I går tok vi med oss Leo på langtur, og endte opp med tidenes oppdagelsesferd. Vi fant så mange nydelige skjulte perler, og heldigvis hadde jeg kamera med. Jeg fikk også tatt bilder av et veldig annerledes, morsomt og ikke minst super-effektivt treningsprogram til dere. Jeg skal få redigert bildene så fort som mulig, og delt det med dere <3 

I dag skal jeg avgårde på en veldig annerledes, og helt utenfor min komfortsone type fotoshoot. Rita Røisland, som er en god venninne og en fantastisk makeup artist, har spurt om jeg kan være modellen hennes for et makeup-prosjekt hun holder på med. Rita stiller så ofte opp for meg når jeg trenger hennes hjelp, så det skulle jo bare mangle at jeg gjør det samme tilbake. Vi er 4 jenter som skal være med, og jeg vet ikke noe annet enn at jeg måtte forbedre meg på en dramatisk look, og enorme mengder glitter! Ikke heeelt min vanlige makeup med andre ord. hehe

Bukse HER // Skjorte utsolgt, ligende HER // Sko – H&M 

Etter shooten skal vi ut på ny oppdagelsestur, denne gangen på andre siden av byen. Det er så gøy på sånne turer, hvor du ikke en plan på hvor du skal gå, man bare begynner turen og finner små stier og steder underveis. På slike turer kan Leo løpe fritt, og det er så herlig å se hvor utrolig lykkelig og energisk han er når båndet er av. Det er meldt strålende sol i ettermiddag, og hvis jeg tør er planen å få til årets første bad i Norge. Bikinien er med, så får vi se om jeg feiger ut eller ikke. 

 Fotograf: Frode Vestagrden

Ha en nydelig søndag mine venner. Jeg skal jobbe på og prøve å få ut et treningsprogram til dere i løpet av kvelden. Hvis ikke kommer det senest tidlig i morgen tidlig, sånn at dere uansett har et artig og effektivt treningsprogram å kickstarte uken med. 

 

Smiiiil, Maren

 

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg