En helt spesiell jentekveld

Dette var synet som møtte meg når jeg kom ut til en av mine beste venninner i går kveld. Har dere sett en så nydelig idyll? Min venninne har blitt to barns mamma for under 3 måneder siden, og hele hjemmet hennes oser av babylykke. Hun har nå to nydelige jenter på 2,5 år og 3 måneder. Jeg dro ut på besøk, og hadde meg med masse digg snacks for en skikkelig jentekveld. Jeg fikk kose masse med den lille nye, og vi ble sittende å skravle til sent på kveld <3

På vei ut kjørte jeg innom 3 ulike butikker på jakt etter den nye Skyr isen. På tredje forsøk fant jeg den. Jeg synes salty caramel er best, men jordbær er utrolig god den også. Boksen forsvant på null kome niks, og vi var begge enige om at det er helt merkelig hvordan denne isen kan ha det næringsinnholdet den har. Den smaker helt himmelsk, faktisk ganske så likt som soft shake isen på smak. Næringsinnholdet på denne er helt supert, og jeg fryder meg over at et slikt produkt nå er tilgjengelig. Dette er ikke et sponset produkt – bare et tips om en veldig veldig god is. 

Ellers hadde vi melon, druer, popcorn og Pepsi max. Litt utover kvelden kom også min venninnes mann med både påskemarsipan og cheese doodles. For en kosekveld!  

Nå skal jeg drikke opp kaffekoppen her, og komme meg avgårde på en liten lørdagstrening. Jeg ser for meg å kjøre en sirkel, litt i samme stil som de gruppetimene jeg holder. Jeg deler selvfølgelig programmet med dere senere hvis dere har lyst <3

Ha en nydelig lørdag! 

Smiiiil, Maren 

8 kommentarer
    1. Hvilke smaker kommer Skyr-isen med, og hvem selger den? Hvor fant du den nå forresten..? Spent på å smake, kjenner jeg mistenker at salty-caramel er farlig god😋 Ønsker deg en herlig lørdag, og helg!🤗

    2. Så herlig 😀
      Næringsinnholdet på isen er kanskje fint men ingrediensene er jo ikke så gode. Laget på skummetmelk og en haug med søtstoffer, får vondt i magen bare av å se på den 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg