Trenger du litt ekstra futt på trening?

God morgen solstråler. I dag har jeg gledet meg til å oppdatere dere, for jeg har så mye kult å vise dere. Det første er noe jeg vet mange av dere blir glad for, nemlig et tights-tips. Vi har snakket mye om tights på bloggen, og det virker som vi alle er enige om at en god tights er følgende: 

  • Sitter godt på
  • Er ikke gjennomsiktig 
  • Sklir ikke ned når man løper 
  • Høy på livet 
  • Ser fin ut 
  • Holder ting på plass 

Rabattkode:

Skins A400 Highwaist long tights er en highwaist kompresjonstights (jeg visste faktisk ikke at kompresjon kom i highwaist?) og den sitter virkelig helt super godt på. Dette er en Limited Edition, så her er det bare å sikre seg før den forsvinner. Kompresjonstightser er jo ofte litt høyere på pris, og denne råtassen ligger på 1500. Nå er den på salg til 999 og jeg har en rabattkode som gir ytterlige 100kr i avslag! Bruk koden Highwaist100 og vips flyr 100 kr av prisen. 

Denne tightsen har nå vært med meg på flere løpeturer, styrketrening og CrossFit. Den har bestått alle mine tester i form av å holde seg på plass under løpning, ikke være helt gjennomsiktig i bunnen av en knebøy, og se så fresh ut at jeg fint kan gå i den til og fra trening, innom butikken osv. Jeg elsker det høye livet, og håper det blir en standard, og ikke kun en Limited Edition etterhvert. Sjekk den ut, og les gjerne kundeomtalene om Skins A400 highwaist på Tights.no sine hjemmesider. Jeg har forresten min i størrelse M. 

Genseren er fra Aim´n og den er så kul. Jeg synes det er kult med cropped top hvis tightsen er highwaist. Denne genseren er fin på trening, men også som en hverdagsgenser. Den kommer i flere farger og varianter. Sjekk ut Aimi´n HER.  Jeg har den i M. 

Fotograf: Frode Vestgarden. MakeUp: Rita Røisland

FORUNDRINGSPAKKE

Tigjhts.no har en annen litt gøy greie på gang, og det er en forundringspakke. Har du enn gang søkt rundt på nettsider, og tenkt at det er så mye du har lyst å teste, men så kan man jo ikke bestille alt? Vel, nå kan du nesten det. Forundringspakke er blitt helt vilt populært, og over 1000 av disse pakkene er solgt. Innholdet varierer og spennet går over hele linja. Fra sukkerfritt godteri, proteinbarer, sunnere kakemix og snacks, til energidrikker, pre-workout og treningsutstyr. Min pakke inneholdt så mye spennende, og det var som julaften å få åpne den. Under ser dere innholdet i forundringspakken, og dere kan lese mer om den og hva man kan forvente av innhold HER.

FUTT er en morsom greie, eller kanskje bar jeg synes det er litt morsomt fordi jeg ELSKET brusetabletter når jeg var liten, og det var full fest hver gang jeg fikk lov å ha det. Jeg pleide alltid å bite litt av den først, og kjenne at det boblet litt i munnen. Futt er altså brusetabletter med koffein, perfekt på litt trøtte dager, eller når du trenger litt ekstra futt (hihi) før trening. På varme sommerdager kan det være digg å bytte varm kaffe med en iskald frisk futt-drikk. 

Dette er en smakspakke, hvor du får alle smakene til 79kr! Du finner smakspakken HER. Min favoritt av alle disse er Eple og appelsin. Cola cherry har jeg faktisk ikke smakt enda, men den tenker jeg skal få bli med meg på trening i dag. 

I dag er det enda en skikkelig sommerdag er meldt på sørlandet, og smilet mitt går hele veien rundt. Har sommeren virkelig kommet allerede? Jeg er tidlig oppe, på agendaen i dag står det nemlig mye spennende. Det starter med en treningsøkt, før jeg skal være med på noe litt artig som involverer et filmkamera, drone og mye annet gøy. Oppdaterer dere på det hvis det blir vellykket. 

Ha en nydelig onsdag mine venner, håper solen stråler der du er og at du får en lys, lett og herlig dag. 

 

Smiiil, Maren

 

 

1 kommentar
    1. Ah, for et bra innlegg og jeg digger deg! Føler jeg ofte blir mer motivert til å spise og trene bra når jeg er inne på bloggen din! Og ikke missforstå meg nå, men syns det er ” bra ” og se og lese at folk bruker f.esk s eller m i klær og ikke bare xxxs liksom!
      Fortsett å stå på og ikke gi deg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg