Mitt beste tips for en dyp brunfarge som varer

☀️Get ready for summer☀️

Nå er det en drøy uke siden jeg kom hjem fra Kypros, og brunfargen sitter som bare det på både kropp og ansikt. Grunnen til det er uten tvil at jeg begynte å ta betakaroten to ukes tid før avreise, tok dem under hele oppholdet, og fremdeles tar én kapsel hver dag. 

Betakaroten gir en dypere og finere brunfarge som holder lenger. Det er jo en herlig fordel, men en annen ting som faktisk er helt fantastisk, er at ved å ta betakaroten opplever mange som har slitt med soleksem at de får mindre, eller ingen plager. Det er virkelig en positiv side ved produktet, og det i seg selv er for meg grunn nok til å ta det. 

Merker fordelene:

Jeg var litt skeptisk før jeg testet, jeg har aldri tatt betakaroten fast før, og visste ikke helt hva jeg kunne forvente. Nå etter en drøy måned merker jeg fordelene ved at jeg holder på fargen lenger, og faktisk (bank i bordet) ikke fikk soleksem på Kypros. 

På kypros var jeg nok spesielt utsatt også, fordi jeg trente mye, svettet mye og var mye i solen. Alt det til sammen gjør at jeg lett kan få både soleksem og svetteprikker som jeg kaller dem. Det er et slags utslett som gjerne kommer akkurat der sportsBHen går, eller under armene, i armhulen. Denne gangen ble det verken svetteprikker eller soleksem, og jeg er ganske så sikker på at jeg har Betakaroten å takke for det! 

Jeg startet ca 14 dager før avreise til varmere strøk. Så har du en feire planlagt så er det smart å komme i gang. Straks er det lov å begynne å håpe på sommer her hjemme i Norge også, og med det lille vi har av skikkelige sommerdager er det absolutt smart å legge alt til rette for den optimale brunfargen. Du kan bestille betakaroten på betakaroten.no, og få dem rett hjem i postkassen. Frakten er gratis, for på første pakke betaler du kun 149kr!

Les mer om betakroten og bestill HER.  Nå er det bare å begynne å glede seg til sommeren dere <3 

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Skjønner ikke hvordan du som spiser så mye grønnsaker kan merke forskjell? I en gulrot er det 5mg betakaroten, mens i døgndosen for pillene du reklamerer for er det 3mg. Med mindre man har et uvariert kosthold uten grønnsaker vil man ikke ha behov for tilskudd av betakaroten.

    2. Anonym: Jeg er nok ikke SÅ flink til å spise grønnsaker som jeg skulle ønske. Jeg er veldig flink i perioder, og derfor passer det fint for meg å ta tilskuddet fast. Men ja gulrøtter er helt supert, takk for innspill 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg