Min helt egen BoostBox

Dette har jeg gledet meg til å dele med dere! Noen har kanskje fått med seg at jeg har hintet litt frempå om et artig samarbeid, og nå kan jeg altså dele det med dere. 

Helt siden jeg oppdaget Boostbox for første gang har jeg tenk på hvor gøy det ville vært å putte flere av mine treningsfavoritter i en boks, og sende ut til mine følgere. Nå har jeg fått muligheten til å gjøre akkurat det, og jeg er helt i ekstase! 

Hva er en BoostBox?

Boostbox er en månedlig pakke proppet med spennende overraskelser. Boksen varierer fra måned til måned, og har ulike temaer hver gang. Boksen kan for eksempel inneholde sunn snacks, treningsklær, treningsutstyr, proteinbarer, sunne kakemikser, sukkerfritt godteri, kosttilskudd, proteinpulver, vareprøver, oppskrifter, treningsprogram og mye mer spennende. Hvor gøy er ikke det? 

En boks bli levert hver måned, og sørger for at treningsmotivasjonen din får et skikkelig boost! På bildene under har jeg vist dere litt av innholdet i boksen fra mars og april. I tillegg til alt dette, lå det også et hoppetau og et fiks ferdig treningsprogram i boksen. 

Nå i mai er altså min lille drøm blitt til virkelighet, og jeg får komponere min helt egne BoostBox! Du kan bestille Marens egenkomponerte BoostBox HER.

Nå er dere sikkert veldig spent på hva min boks inneholder. Det er jo litt abc konseptet at dette er en forundringsboks, og en overraskelse, men jeg kan avsløre at min BoostBox gjør sunn og sprek livsstil litt lettere. Et av produktene kan jeg dele med dere, og det er et herlig miniband fra Abilica! Alle som leser min blogg vet jo at jeg digger disse strikkene, og trener mye med dem. På treningsreisen ble de brukt flittig. Nå får altså alle hvert sitt strikk i min BoostBox. I tillegg bugner boxen over av favoritter som gjør det enkelt å spise sunt, og holde på motivasjonen gjennom måneden. Godsaker, velvære og andre overraskelser. 

Pris på BoostBox er 289kr, pluss frakt på 75kr. Totalt 364kr. Alle som bestiller for første gang får i tillegg en overraskelse på drøye 200kr som en ekstra liten velkomstgave. Har du noe spørsmål om bostbox eller lurer på hvordan dette funker? Boostbox har en egen spørsmål og svar side, og jeg tror de fleste skal klare å finne svar på alt de måtte lure på der. 

Boxen min er fullstappet med herligheter som vil BOOSTE treningsmotivasjonen din! Ble du nysgjerrig på dette og har lyst å teste? Bestill din boostbox HER. 

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Ja, det har jeg selvfølgelig lyst til å teste. Men hvordan velger man din boks? Må man trykke på send? Kan du ikke legge ut en direktelink til din boks?
      Gratulerer med spennende samarbeid Da! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg