En hektisk og fin søndag

Heii dere<3 I dag ble det en sen oppdatering, jeg har nemlig vært på farten fra tidlig morgen til kveld. Jeg ramlet akkurat inn døren, og jeg kjenner at hele kroppen gleder seg til å innta sofaen med serier, sushi og snacks. Jeg har vært på to fotoshoots i dag, til to helt ulike ting.

Den ene var en kul shoot på en skikkelig industriell og kul location. Det andre var en jobb for en samarbeidspartner i et kontorlandskap. Herlige kontraster, begge gøye på hver sin måte. I dette innlegget er det litt uredigerte behind the scenens bilder. Dagens fotograf på første shoot var Frode Vestgarden, og på den andre var det Victoria Nevland. Rita Røisland fikset hår og sminke på begge. Jeg er så takknemlig for å få lov å jobbe med så flinke folk.

I morgen skal jeg foran kamera igjen, denne gangen skal det filmes til et artig prosjekt. Jeg føler at jeg enda ikke helt har landet etter treningsreisen, og durer på videre i turbofart. Tirsdag har jeg satt av som en slappe-av dag, og da skal vi gjøre noe litt ekstra hyggelig sammen her hjemme. 

Apropos det å ha det hyggelig sammen hjemme – nå må magen bort og sofaen inntas med mine to fine. Håper dere får en nydelig søndagskveld, så blogges vi i morgen. Ny uke, med nye muligheter! 

 

Smiiil, Maren 

2 kommentarer
    1. Hørtes ut som en spennende og hektisk søndag. Men jeg synes det er så bra at du har oversikten liksom for da går det jo bra med sånne dager. Og ikke minst så er du god på å kose deg når du kommer hjem og slappe av!!
      Ha en god start på uken. Her venter 2 nattevakter, men først skal jeg kjøpe bunadssølv til bunaden min. Jeg har jo i år fått meg bunad og gjett om jeg gleder meg til 17 mai!!!! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg