Jenter – la os snakke om sports-BHer

Det er nemlig slik at en sports-BH som er super til løping, kanskje ikke er den du ville valgt til yoga – slik er det i hvert fall for meg. Jeg har to sports-BHer som jeg varierer mellom til ulikt bruk. Jeg har vist dem til dere tidligere, men jeg har lyst å fortelle dere litt mer. Hva jeg bruker de til og hvorfor? 

Dette er mine to favoritter nå: 

  • Magic Motion 
  • Extreme Lite 

Hos Triumph så skiller man mellom CARDIO og STUDIO. Hvor Cardio-serien er for jenter som trener hardt og trenger mye støtte, da er Magic Motion en sikker vinner. Denne bruker jeg på løpeturer, og typiske høypuls-treninger med mye hopp og sprett. Den har hele 83% bounce control eller sprettkontroll, som det så morsomt men forklarende, heter på norsk. Denne BH-en gir ekstremt god støtte og jeg er takknemlig for å ha fått den i treningsarderoben min. 

Extreme Lite er en veldig lett BH uten vattering og bøyle, men som holder brystene på plass på en naturlig og komfortabel måte. Den er så behagelig og jeg bruker den gjerne til hverdags under en t-skjorte. I tillegg til å være myk, god og uten bøyler, har den også en imponerende sprettkontroll på 77 prosent. Jeg hadde en helt super joggetur med denne sports-BHen for et par dager siden. Likevel så er det nok Magic Motion jeg foretrekker når jeg trener solid styrke, og Lite-serien passer perfekt til roligere økter.

Jeg liker å bruke Magic Motion under økten, for så å ta av meg den svette toppen og skifte til en mykere sports-BH uten bøyler, som for eksempel Extreme Lite. Det finnes så mange fine og ikke minst komfortable sports-BHer i Studio-serien også. Du kan se hele utvalget HER. 

Hvilken sports-BH skal man bruke til ulik aktivitet? 

Triaction Triple, er som jeg har delt med dere tidligere, en kombinasjon av tre økter på 20 minutter: 20 minutter stretching eller rolig aktivitet, 20 minutter hard trening og full fart, og til slutt 20 minutter sosiale aktiviteter og hygge. 

Dette er min min perfekte Triaction Triple:

  • 20 minutter med en god sekvens dynamisk uttøyning og strekk for hele kroppen. 
  • 20 minutter rå sirkeløkt med burpees, hoppende knebøy og pushups eller intervaller på tredemølle eller utendørs. 
  • 20 minutter kos og hygge: Som er skikkelig deilig avslutning ville jeg tatt med meg treningspartneren min så vi kunne kost oss med en smoothie. En perfekt avslutning på en god treningsøkt. 

Det er nemlig noe med det vet dere – at trening er så mye mer enn bare svette, svulmende muskler og syre. Trening skal gi deg noe, det skal føles bra og du skal ha det bra både underveis og etterpå. 

Jeg heier på trening som gjør deg glad og som kan gjøres sammen med andre. Together we triumph vet dere <3 

Sjekk gjerne ut hele Triaction-kolleksjonen HER. Jeg har selv den sorte lange tightsen, lilla capri tights med nydelig mønster, to singletter og en helt rå sølvjakke. Alt finner dere på Triumph sine nettsider. Er du en fast leser av bloggen har du garantert sett flere av plaggene før.

 

Smiiil, Maren 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg