Den første treningsøkten

Heii dere <3 Så gøy at dere vil oppdateres med hva som skjer på treningscamp, det blir jeg så glad for å høre. Hva passer vel da bedre enn å starte med å dele campens første treningsøkt. Dette var en sirkeløkt for å få flyturen ut av kroppen og kicke uken litt i gang. Økten var lagt opp slik at jentene jobbet 1 minutt pr stasjon, med 30 sekunder pause mellom hver. Det var 10 ulike stasjoner, med følgende øvelser:

  • Pushups 
  • Hoppende knebøy 
  • Amerikanske situps 
  • Jumping jacks
  • Burpees
  • Mountain climbers
  • Utfall varianter
  • Kettlebell swing
  • GTOH (ground to over head med vektskive)

Vi er 42 deltagere på campen, og med så mange deltagere er det supert å legge opp treningen på den måten. Jeg trener mye på denne måten selv hjemme, og liker det utrolig godt. Økten ble godt tatt i mot av jentene, og de var helt RÅ på gjennomføringen. Jeg kjenner at denne uken skal bli så fin, med en så fin gjeng blir det bra uansett. Nå har vi akkurat hatt et lite informajsonsmøte med jentene, og neste på planen er intervaller. Jeg deler gjerne intervallene med dere senere. Jeg vet mange av mien lesere er rå på intervaller, men det er jo alltid gøy med litt ny inspirasjon på det også <3 

 

Smiiil, Maren 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg