Dette er serien du burde se i kveld

Åååå i dag altså, i dag er jeg endelig meg selv igjen. Uthvilt, full av energi og i herlig humør. Jeg startet dagen med en frisk løpetur og trappe-intervaller. Etterpå ventet en god frokost, før jeg ruslet ut på tur med Leo og hans nye bestis, en 11 uker gammel Eurasier som heter Mats. Så utrolig koselig.

I går var en litt ubehagelig  dag for meg. Jeg drikker ekstremt sjeldent alkohol, og det satte kraftige spor dagen derpå. Det positive er at jeg i dag setter helt umåtelig stor pris på å være tilbake til den vanlige energiske versjonen av meg selv. Aaaah, livets søndag <3 

Nå har jeg et par timer hjemme i sofaen med en artikkel som skal leveres før dagen er omme. Etterpå blir det en tur på butikken og handling til tidenes kosekveld. Jeg sov bort hele lørdagen, så i dag blir det skikkelig kosekveld her med film, smågodt, is og hygge. Det gledes!!! 

Serietips: 

Jeg har forresten et herlig serietips til dere som jeg ble tipset om av en god venninne. Serien heter The bold Type, og den ligger på NRK.no, som betyr at den er tilgjengelig og gratis for alle. Jeg startet i går, og er allerede på episode 9. Hehe. Virkelig verd å ta en titt på – så underholdene og gøy! 

Ha en nydelig søndag mine venner. Kos dere og gjør noe som gjør deg glad. I mine øyne er det det søndager er til for.

 

Smiiiil, Maren 

 

10 kommentarer
    1. Åh nå frista det med smågodt, men søndag og stengt! Er butikkene åpne på søndager i Kristiansand?
      Kos deg masse med filmkveld!

    2. Så herlig du er <3
      Nyter bloggen din, digg pizza og etter på venter det en deilig skogstur på meg også 🙂
      Til og meg kresne meg elsker the bold type 😀 Skikkelig gøy og inspirerende serie!
      Nyt søndagen <3

    3. Den serien slukte jeg også fort! Likte den veldig – faktisk så godt at jeg har sjekket: Det kommer en sesong til 😀
      Ha en nydelig kveld, Maren 😀

    4. Hvor var det du hadde den trappeøkten din? Jeg bor i Kristiansand jeg også, og så på snapchat at det var veldig fine trapper å trene i. Så ble inspirert til å kjøre samme økt selv! Klem Maren <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg