Alt jeg kunne ønske meg

God morgen dere. Jeg har akkurat presset i meg en diger bolle med havregryn, og drukket en liter vann, i håp om at formen skal bli litt bedre. I går feiret jeg min 29års dag med 20 fantastiske jenter. Vi koste oss med bobler og sushi på Food Asylum, før vi dro avgårde på konsert. Jeg drikker ekstremt sjeldent alkohol, så den stakkars kroppen min fikk litt sjokk. Det var overhode ikke mye alkohol i går, men nå man så og si aldri drikker skal det ikke så mye for å sette spor. 

Uansett hvor mye mitt hode verker i dag, og hvor kjip formen er så var det virkelig verd det. FOR en kveld <3 Jeg har de fineste venninnene, og jeg kunne virkelig ikke ønsket meg noe mer. Jeg fikk så mye fine gaver, masse oppmerksomhet, bursdagssang fra scenen på konserten og bare helt vilt feel good fra start til slutt. Her kommer et lite bildedryss fra kvelden. Min skjønne venninne Jeanette jobber på A-salong, og hun fikset håret mitt for kvelden.

Nå skal jeg bruke dagen til å komme meg litt, trening utgår og det eneste som skje av aktivitet i dag er en god rusletur med lille Leo. Det er sol og fint vær i dag, så ut tur blir det uansett. I kveld skal jeg bestille stake-away og ligge rett ut på sofaen med tidenes seriemaraton. Selv om formen er kjip, så ligger jeg bare å smiler her. Jeg er så uendelig takknemlig. Verdens beste bursdag <3 

 

Smiiil, Maren 

 

7 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med overstått <3
      Må bare si at du stråler virkelig om dagen! Får en skikkelig boost å klikke meg innom bloggen din 🙂 Nyt resten av helgen!
      Klem til deg.

    2. Virket som tidenes bursdag. Så hyggelig. Det fortjener du! Selv om lørdagen ble tung, så er det så riktig av og til. Men deilig å ha denne solfylte søndagen også i helgen da. Klem

    3. Såå fin du er, Maren!! Og gratulerer så mye med dagen på etterskudd <3 Ser ut som du hadde en fin feiring- da går det liksom helt fint å ligge litt langflat idag. Kos deg <3

    4. Gratulerer med dagen som var 🙂
      Bare et lite tips til bildebruken din på bloggen: du tar veldig mange «staget» bilder av deg selv, litt til det kjedsommelige.. Trenger ikke så mange like bilder, blir liksom litt for mye av det gode. Bruk heller noen få, men kvalitetsbaserte bilder, ikke tusen halvdårlige. Hadde iallfall hevet kvaliteten på bloggen din et par hakk! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg