Birthday girl <3

It´s my birthday 

Det er så koselig med bursdag! Jeg våknet opp til en hel haug av meldinger, snapper, hilsener på Instagram og mails. Jeg blir helt rørt, tenk så fint at så mange tar seg tid til å sende noen ord på dagen min. Dagen startet med en gigantisk blomsterbukett og frokost. Snart skal jeg avgårde for å hente en overraskelse, så venter et lite frisørbesøk før det blir full feiring i kveld. 

Jeg har booket bord på Food Asylum, min favoritt restaurant i Kristiansand. Vi blir 22 jenter som skal kose oss med sushi og bobler, før vi drar avgårde på Julie Bergan konsert. Det er super stas, men det er som er sinnsykt mye mer stas, er at en av mine aller beste venninner varmer opp for Julie Bergan, og skal altså stå på scenen før henne. Jeg dør av stolthet, og kan nesten ikke vente til jeg får sett henne på scenen. Jeg er verdens stolteste venninne, og at det hele skjer på min bursdag er jo bare tidenes lykketreff. 

Jeg er så klar for denne dagen, og det kribler i hele meg. Jeg har ikke feiret bursdagen min skikkelig på mange mange år, så nå var det virkelig på tide. Jeg har noen super dyktige fotografer i vennegjengen, så kanskje blir det litt bilder å dele fra kvelden. Jeg kommer nok til å legge kamera litt bort, og bare NYTE kvelden. Litt snapper og sånn blir det alltids, spesielt når Marion går på scenen, det minnet vil jeg dokumentere og ta frem igjen og igjen. Jeg kan hvert ord i singlen hennes, og det blir så fint å høre henne fremføre den. 

Håper alle får en nydelig fredag, og en super helg<3 

Smiiiil, Maren 

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg