Vårprat, hundeprat og annen snikksnakk

Denne uken her er det mye fokus på Leo. Det er vaksiner, og ormekur, frisørbesøk med pelsstell og klipp. Jeg har også gjort et litt artig intervju, som handlet mye om han, i et magasin. Det skal jeg dele med dere når det kommer ut. Det er altså mye Leo denne uken, og jeg koser meg så med det. Nå skal jeg snart reise fra han i over én uke, så da føles det godt å få bruke litt ekstra tid med han nå. 

Det høres jo sikkert litt rart ut for dem som ikke har hund, men når man ikke har barn enda, så blir hunden som babyen på en måte. hehe. Min lille Leo er helt ubeskrivelig viktig for meg, og jeg er så glad i han<3 

I dag skal jeg også farte litt rundt og fikse litt ting til mitt eget treningsevent på torsdag, og treningsreisen til Kypros om en drøy uke. Jeg sjekket akkurat værmeldingen for den turen, og gradestokken viser 23 grader og strålende sol. Fy søren som jeg gleder meg til å sprette rundt med 40 herlige damer i varmen, selvfølgelig min beste partner in crime Pia Seeberg. 

Har du forresten lyst å være med på trening med meg? Det er 3 plasser igjen på timen min på torsdag, så har du lyst kan du lese alt om timen, og melde deg på HER.  Alle er hjertelig velkommen <3 

Toppen er forresten ny. Den var så vårlig og fin at jeg måtte bare kjøpe den med meg. Dere finnes den HER. Jeg kjøpte den sammen med den hvite toppen jeg viste dere for et par dager siden. Den er så søt, og passer perfekt nå på våren. Den hvite blondetoppen finner dere HER. Jeg klarte ikke dy meg og klikket hjem denne hvite blondetoppen også i går. Det er det som er så deilig med å handle litt billigere merker, da kan man unne seg litt mer. 

Nå må jeg løpe avgårde her, men titt gjerne innom igjen i ettermiddag, ny oppskrift deles på bloggen. 

 

Smiiiil, Maren 

 

8 kommentarer
    1. Åå, hadde lett blitt med, men skal dessverre jobbe! Håper det dukker opp flere treningstimer det går an å henge seg på etter hvert 😀

    2. Ååå den bootcampen på torsdag virker sååå gøy men kan ikke den dagen.. Kommer du til å ha fler runder? 🙂

    3. Haha, jeg har også en hund som er 1 år gammel… eller vår førstefødte som jeg pleier å kalle han 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg