Når søndagen inntar stua

I dag har vi gjort stuen om til tidenes koseplass, og bare flatet ut i hele dag. Fy søren så deilig, men selv om det er digg så blir jeg litt rastløs av slike søndager også. Men det er jo akkurat det som er så fint, det gjør at man samler energi som kan brukes til å kicke i gang mandagen. Så det ikke litt koselig ut? Litt kaotisk, men koselig, hehe. 

Dagens serieliste har til nå sett slik ut: 

  • Siste episode av Greys Anatomy 
  • Siste episodene av Bloggerne 
  • Et par episoder i reprise av Kardashians 
  • 2 episoder av Varg Veum 
  • 5 episoder av Hjemmebane

Dere skjønner nå hvor lat denne søndagen har vært? Det er jo nesten flaut å dele hvor mye jeg har sett i dag. haha. Hektisk uke, og late søndager er fint, og den kommende uken blir helt Texas. Jeg skal i flere møter, spesielt to stykker som jeg er litt ekstra spent på. Leo skal ha vaksine og til hundefrisør. Jeg skal holde min første bootcamp i det nye konseptet jeg har startet med, jeg en ny Pt-kunde, og deadline på et par artikler. Jeg har planlegging av flere treningseventer, og jeg skal feire bursdagen min med 20 herlige jenter. Det blir så bra det. 

Joggebuske – Bikbok // Joggegenser – Bikbok 

Nå skal jeg ta meg selv i nakken, kle på meg, og komme meg ut på luftetur med Leo – også rett tilbake i sofa-sengen. I kveld blir det serier byttet ut med film, og all snacksen byttet ut med en ordentlig middag. Apropos middag, jeg har en sunn og digg oppskrift på lasagne klar til dere. Jeg deler den i morgen, så har dere en finfin oppskrift å starte uken med. 

Nyt de siste timene av helgen mine venner <3

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Hei Maren 🙂
      Hvor ser du Greys anatomy? Jeg ser på Viaplay men de skal slutte å sende det der. Så ja, hvor kan jeg fortsette å se på det? Hehe

    2. Hei! Den trappen du løp i her om dagen, kan jeg spørre hvor den ligger?
      Ble så gira på en trappeøkt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg