Den beste starten på en søndag

Lazy Sunday morning 

Jeg blir glad av å se på denne frokosten, og koser meg skikkelig med den. Det føles som å spise dessert, bare at den er sunn og gir meg masse god næring. I dag går det i snegletempo her hjemme, og det føles som jeg er limt fast til sofaen. Jeg var ute med Leo i 08 tiden, og da regnet det og var skikkelig surt ute. Søndag + dårlig vær betyr innekos for meg. I tillegg er det første dagen av en viss jenteuke, og det gjør også at jeg bare har lyst å krype under dyna og bli der<3 

Inspirert av gårsdagens filmkos med familien, hvor vi lagde en gigantisk seng i stua og hadde smågodt-kiosk og hele pakka, så har jeg litt lyst å prøve meg på det samme her hjemme. Så vi får se, kanskje drar jeg dyner og puter ut i stua, og lar denne søndagen bli totalt avslapning med seriemaraton og hygge. Jeg kjenner at det frister veldig. Samtidig vet jeg at noe av det som hjelper aller mest når jeg føler meg crap og har slike smerter, er aktivitet.

Så det lureste er nok å kle godt på seg, ta en god gåtur i regnværet, for så å ta en varm dusj, på med myke koseklær og krype under dyna og bare kose meg. 

Vi får se hva det blir til. Nå skal jeg først bare nyte denne deilige frokosten, og en helt avslappende søndags formiddag. 

Hva er deres planer for søndagen? 

 

Smiiil, Maren 

3 kommentarer
    1. Kos deg med regnværet og en frisk tur før du koser deg inne!! Hørtes ut som en god plan. Jeg driver å rydder litt hjemme nå, alle kjøkkenskap ryddes og vaskes, fikk nemlig endelig oppvaskmaskin installert og dermed har jeg kjøpt meg nytt servise. Da er litt stas at skapene også får litt ryddings. Men tar meg noen pauser, for jeg har begynt å se på en serie på Netflix som heter 21 Thunder. Hekta!
      Så det blir sånn her noen timer dør jeg skal på trening i ettermiddag. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg