Blid, glad og takknemlig

På dager som dette så får jeg så enormt behov for å sende en klem til dere alle sammen, og gi dere bøttevis av positiv energi og store smil. I dag har dere sendt meg så mye hyggelige snapper og meldinger, og det gjør meg så enormt glad. I tillegg er det sol, helg og vi har hatt den fineste ettermiddagen sammen med familien.

Min storebror har bursdag i dag, og inviterte til feiring hjemme hos dem. Når vi kom var det lagt madrasser ut i stuen, masse puter og tepper. På kjøkkenbenken var det laget “smågodt kiosk” og det stod små skåler med masse ulike typer godteri, og små godteriposer ved siden, slik at man kunne plukke seg sin egen godtepose til filmen. I tillegg var det popcorn, og flere ulike typer chips, frukt og selvfølgelig bursdagskake. Vi hadde også masse deilig sushi på menyen. Altså FOR en lørdag <3 Hvis dere vil se bilder av dette så sjekk på Snapchat eller instastories – dere finner meg på marenerdvik

Jeg har kjøpt meg en ny hvit bluse, og den hadde jeg på meg i bursdagen. Jeg la ut en snapp av den før jeg dro, og når jeg sjekket mobilen igjen hadde jeg mottatt en hel haug av meldinger med spørsmål om hvor den var fra. Denne blusen gir meg så sommerfølelse, og nå har jeg knipset et par bilder av den slik at jeg kunne dele den med dere. Dere finner den HER. 

Bluse Cubus // Bukse Frame 

Resten av kvelden blir helt rolig her i huset. Leo og meg ligger langflate på sofaen, og så snart United kampen er ferdig blir det filmkveld for andre gang i dag. Tidligere i dag så vi Disney filmen Vaiana, og selv om den er helt fantastisk gøy, så tror jeg det blir hakket mer spenning og action i kveldens film. 

Nyt lørdagskvelden mine venner, og takk for at dere gir så mye positivitet om dagen. Det påvirker meg skikkelig, og betyr så mye<3 

 

Smiiil, Maren 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg