Makspuls, hvilepuls og smilepuls

Jeg fikk en mail for et par uker siden, og det har tatt litt tid å fordøye den og ta alt det som stod der inn. Mailen var svært personlig, og traff meg dypt i hjertet. Jeg skal ikke gjengi den, men én setning som ble skrevet må jeg dele med dere:

“Det som er så fint med deg Maren, er at du er den perfekte blanding av makspuls, hvilepuls, og smilepuls” 

Den setningen skal jeg aldri glemme, for et nydelig komplement og for en fin måte å si det på. Det er liksom akkurat dette jeg forsøker å formidle med bloggen, og det rører meg å se at budskapet når ut. Jeg ønsker å formidle trening, treningsglede, svettefest, harde økter og effektivt trening. Samtidig vil jeg dele kosekvelder, god mat, late morgener og hviledager. Like viktig er sosialt og gøy med venner, kvalitetstid med familie, reise, opplevelser , sene kvelder og gode stunder. Her er både makspuls, hvilepuls og smilepuls representert, og jeg ønsker så gjerne at denne bloggen skal vise at man kan faktisk gjøre litt av alt, uten at det blir ekstremt i noe som helst retning. Litt av alt, og den ene er like viktig som den andre. 

Så hvis vi da sier at vi har tre ulike puls-soner, så vil jeg i dag oppfordre alle til å tilbringe litt tid i alle sonene. Gi plass til både trening, hvile, og sosialt. Med det sier jeg god helg, og tar meg en liten joggetur, før jeg skal tilbringe resten av dagen med både hvile og smilepuls, i bursdagsfeiring til min fantastiske storebror. 

God helg dere <3

 

Smiiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Denne lørdagen bringer med seg både makspuls, hvilepuls og smilepuls -> akkurat slik du inspirerer til😊 God helg, Maren💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg